Förlåt mig alla fans!

2kommentarer

Här var det uppdatering för fulla muggar, whats up?

Snabb tillbaka blick:

24e (julafton) : hemma, mat, julklappar, godis, julmust.
25e (juldagen) : bjudna på mat, gott, jobb 19-03.30.
26e : upp 12.30, haha, kusinbesök, depå-käk, filmkväll.
27e : 3 johan falk filmer, slött, affären.
28e (idag) : gossip girl, rätt död, illamående.


Sådär, känns det bättre nu när ni vet lite vad jag gjort?
Förstår det.



JA, jag ska berätta vad jag fick i julklapp för alla nyfikna öron/ögon.
Snart..

2 kommentarer

Jessi Fox

28 Dec 2009 15:08

yeah just tell me nooooooooooooooooow biatch!



förresten, jag tänkte fota mina nya kläder på golvet.. sen tänkte jag på dig. jag tror jag smått misslyckades med min mini catwalk.

Lenita

28 Dec 2009 16:55

Bra att man får veta att du lever du o :)

Kommentera

Publiceras ej