Det är lördag folk!

3kommentarer

Låg och funderade igårkväll på varför jag skulle berätta för er om mitt äventyr med armen igår. Varför det tog 30 minuter istället för 5 minuter. Det är så oviktigt.

Just därför ska jag berätta såklart.

När jag kommer dit så fanns de inge papper på vad jag skulle ta för prover, jag trodde blodprov bara var ett stick i fingret ju (juste, jag har aldrig tagit blodprov förut) så jag tänkte, detta kan nog bli en baggis, även fast jag hatar stick i fingret men..

Efter typ 10 minuter kommer dom med mitt papper, börjar kryssa lite och ta fram sånna där glasrör, inte mindre än 5 stycken. Jag bah, whaaaat?
(hungrig var jag också eftersom jag inte fått äta någonting)

Sedan satte hon ett band på överarmen och drog åt så typ fettet hängde. Och började trycka i mitt armveck. Lääänge. (på vänster arm) Här kanske sa hon och tog fram en nåljävel.
Stack in den, men de kom inge blod. Hmm?
Hon tog höger arm, min heliga arm.

Där gjorde hon inte mindre än 4 försök med the fucking nål. Inge blod..

Någon annan får ta över.

Jag fick gå och lägga mig.


Hon hittade en blodkärl på en gång nästan i min vänstra arm, och började tömma mig.
Jag fick inte tillbaka nå blod heller efter att hon tagit allt?

Schysst värre liksom.

3 kommentarer

Tobias

19 Dec 2009 10:50

Haha ja den filmen var faktiskt rolig :D

Lenita

19 Dec 2009 11:28

Stackare

Lina pina

19 Dec 2009 11:57

Ucsh då :-S

Kommentera

Publiceras ej