Något att se fram emot

7kommentarer

Saker som får en att fortsätta orka och hålla igång är tanken på vad som kommer, vad man får ut av saker. Och saker man ska göra. Jag var nyss i Oslo och Köpenhamn, men jag vill inte sluta resa än.
 
Jag kör 2 dagar i Stockholm om en vecka, lite god mat, shopping, musikshow & bara njuta.
 
Det bästa av allt, jag ska få åka tillbaka till London. Då kommer det vara 5 år och ett par veckor 
sedan jag var där sist. Som jag har längtat efter ett återbesök, detta kommer peppa mig varje dag.
Jag ska åka med Madde, vi ska shoppa, äta gott, köra sightseeing, krama vaxsnyggingar, och bara vara!
 
 Oslo, Köpenhamn, Stockholm, London - är det kanske huvudstädernas år iår?
Jag kommer även göra en större resa i Maj, det berättar jag om en annan gång.

7 kommentarer

39

19 Jan 2013 13:14

Kul med resor <3 vad är ditt drömresemål?

They may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.

19 Jan 2013 16:48

USA låter helt fantastiskt. Och jag är övertygad om att du kommer åka iväg, du verkar ju så motiverad med allt annat! :3

Nett

19 Jan 2013 17:36

Det är härligt att resa, det ger tyvärr oxå bara mersmak :)

Joline

20 Jan 2013 12:22

Va roligt att du har så mycket att se fram emot! Njut av livet!

anna

20 Jan 2013 12:54

vad kul med resor att se fram emot :)

Viktkamp

20 Jan 2013 18:09

så roligt =)

Lena

22 Jan 2013 07:40

Jag ska också till Stockholm den 26-27/1
men jag ska på bröllopsmässa =)

Kommentera

Publiceras ej