I love Copenhagen!

3kommentarer

Nu är jag hemma i Orsa och Sverige igen. Det är drygt -25 grader här, svinkallt!!
 
Haft underbar tid i Oslo och Köpenhamn och jag kan lägga till två länder detta år på min reslista. Jag har som mål att besöka minst 5 olika länder detta år, så då är det 3 kvar.
 
Köpenhamn är en underbar stad, gick runt där en hel dag. Först ca 1 timme på en guidad tur med klassen, där vi guidade, och det gick riktigt bra. Sen kollade vi på kyrkan och den kungliga vaktavlösningen innan vi åt god lunch och sedan kollade runt i affärer.
Jag skulle snåla denna helgen (så gott det går med tanke på att de kostar en del att äta i de städerna speciellt när de blir varje mål nästan) men jag köpte faktiskt ett jättefint klädesplagg. Och det måste jag ta kort på och får helt enkelt visa en annan dag, jag älskar det iallafall.
 
Nu ska jag ta en varm dusch, äta något och ligga under täcket resten av kvällen.
Skolan 8.15 imorgon igen, ingen vila ingen ro.
 
Oslo by night!

3 kommentarer

charlie

14 Jan 2013 16:59

hehe jo mkt har hänt :) jag har ej nämnt dt på bloggen förens idag.

puss

Anonym

14 Jan 2013 18:06

Köpenhamn är awesome !

Joline

14 Jan 2013 20:18

Va roligt med en guidad tur! Då lärde du dig säkert massor!

Kommentera

Publiceras ej