1 månads utmaning

5kommentarer

JAG ERKÄNNER: Jag har den senaste tiden faktiskt lyckats gå upp i vikt, ett par kilo. Inte överdrivet mycket, men illa nog. Och jag vet precis varför, det är inte alls konstigt att det hänt.
 
Så jag har satt upp en utmaning nu, som håller på i cirkus en månad. 
8 maj; ska jag väga 69 kg, max. Och fram tills dess ska jag även köra någon form av träning minst 4 dagar i veckan. Så jag har gjort kryss i min kalender nu, 4 kryss för varje vecka som jag kan kryssa i så fort jag gjort ett pass av någonting. Det kan vara allt från power walk, intervallträning, gym, simning...

Att hitta gamla bilder får en att tänka till vad det verkligen är man vill ha i livet.
 
Även om första och andra bilden är skrämmande hemska så är jag inte nöjd med tredje
bilden heller. Jag ska slå den bilden, och jag ska slå den i år. Så det syns märkvärdigt!

5 kommentarer

Anonym

03 Apr 2013 12:05

Yeeey nu kör vi!!!

Hur många kg blir dt för dig?

captivatedminds.blogg.se

03 Apr 2013 12:35

Du är ju gaaaaalet grym! Hur lång tid har det tagit?

Jenny

03 Apr 2013 15:37

Duktigt! Det gäller att bestämma sig och sätta upp realistiska mål. :)
kram kram

Sofia

03 Apr 2013 17:28

Du är så grym! Du klarar det du vill, se bara hur långt du har kommit. :)

Linda

03 Apr 2013 20:14

Hur mkt väger du nu snygging. Jag vill under 85 innan sommarn :(

Kommentera

Publiceras ej