Torsdag

4kommentarer

Att vakna efter mitt livs nog värsta mardröm känns lite sådär, vill skrika lite!
Tur säger jag att det var en dröm, men nästan så man vill ringa lite personer för att dubbelkolla.
 
Och jag som bestämt mig tidigare angående maten att vara duktig och äta varannan timme och dricka mycket vatten, igår åt jag tre mål. Nu idag är jag inte ens hungrig än, det går bra nu. Jag har väl tappa livslusten eller vadå? Jag kanske inte vill ner mer i vikt, kanske inte vill leva glad.
 
Ska snart dra iväg till Borlänge och stanna där hela denna lediga dag.
borlänge, dröm, hungrig, ledig, livslusten, mardröm, mat, skrika, vatten, vikt,

4 kommentarer

Anonym

12 Jul 2012 12:06

Hade också en mardröm inatt. Fuckat hela min morgon

Nilma

12 Jul 2012 12:48

Hoppas det blir bättre då :)

Madde

12 Jul 2012 13:59

Jobbar du hela sommaren nu på Scandic eller när slutar du?

39 kilo

15 Jul 2012 19:53

Hur många liter vatten om dagen dricker du?

Kommentera

Publiceras ej