Godmorgon

6kommentarer

En annan ligger och slöar med en halvpackad väska på golvet, jag får panik av att packa. Känns som jag glömmer hälften. Vad behöver man en vecka liksom? Mer än kläder och "parfymsaker"?

Vi åker till Töreboda idag, en liten håla vid göta kanal, en mysig håla. Hälsar på min yngsta faster och hennes familj för en natt.
Imorgon åker vi därifrån till Göteborg, älskade Göteborg, äntligen.

Försöker övertala fader att få spela lite Hellström i bilen, går dåligt.
Håll tummarna för mig.


(datorn är med mig denna vecka, så ni ska slippa lida)

6 kommentarer

Malin I Form

24 Jul 2011 10:48

Hoppas ni får det mysigt på västkusten då :)

Anonym

24 Jul 2011 11:34

aw thnx sweetie!

Pernilla

24 Jul 2011 13:02

Har du inte lärt dig att listor är enda vägen till en lyckad resa? :P



Sv: Tar det så lång tid till gång 37 alltså.. tråååkigt! ;)



jenny

24 Jul 2011 13:03

Ha så trevligt i Göteborg. Vi får höras av i telefon i veckan som kommer

Kanie - Gastric bypass opererad, maj 2011.

24 Jul 2011 22:58

åh Töreboda!

En mysig liten håla. :)

Speciellt Göta Kanal!

Fia

26 Jul 2011 11:48

Ne men har du vart i Töreboda nu. Synd att man inte såg de tidigare, då hade jag kunnat åkt förbi o sagt hej :)

Kommentera

Publiceras ej