Man blir visst klokare med åldern

24kommentarer

24 kommentarer

Tigerhonan

06 Jan 2011 15:37

Haha ja jag ska bara ha pengar till att köpa allt också :P det går ut på att man äter kolhydrater men inte så mycket fett. men man blir mätt ändå :)



hehe, det är bara att leka lite så lär man sig :D

Daniel

06 Jan 2011 15:39

Har respekt för dej!!!

katta

06 Jan 2011 15:48

Va kul att du gilla det! Smartast.se! Duuu randiga linnet? Är d brunt å vitt? Hm?

Sanna

06 Jan 2011 15:52

Du har redan gjort mkt åt det! :) Jätteduktig är du.



Får jag fråga vad du har för storlek på kläderna nu?

Jag och Mitt Livs Viktigaste Resa

06 Jan 2011 15:56

Gud så vacker du är. Starkt jobbat tjejen :)



Ja nu är jag inne på dag 4 och jag tror att det är nattens sömnbrist som för sin tala.

Jannica

06 Jan 2011 15:59

WOW, vilken skillnad. Gud va vacker du är! Så himla stolt över dig :)

katta

06 Jan 2011 17:06

Det e hm har precis likadant ;-)

Jag och Mitt Livs Viktigaste Resa

06 Jan 2011 17:09

Det var så lite så, är bara ärlig :)



Tackar :) Gillar såna spontana bilder, den är tagen med webcamen :)



Jag hoppas att du har rätt. Annars går jag tok.

linnéa

06 Jan 2011 17:16

Du är så grymt duktig åh en vacker kvinna :D

Har samma problem som du de där med shorts, ska nu ta tag i allt åh söka om operationen..



Men hur gick du tillväga med allt?? Ska man till vårdcentralen åh fixa en remis? åh va ska man säga då när man ska boka tid?? Allt går bara runt i huvudet om hur jag ska gå tillväga med allt..



Allt bra med dej annars??

Kramar /Linnéa

Johanna

06 Jan 2011 17:28

vilken pudding du börjar bli nu!!! :)



Oh vilken bok fick du?=)

LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

06 Jan 2011 18:10

Du har verkligen jobbat på hårt! =) Duktigt av dej! Och syns verkligen att du har förändrats massor! =D

Anna

06 Jan 2011 18:10

Underbart inlägg <3

Amanda

06 Jan 2011 18:11

Imponerande! :) Verkligen!

Jag och Mitt Livs Viktigaste Resa

06 Jan 2011 18:17

Det är 5 år sedan ungefär...

Speciellt stark är jag inte, jag har bara gett mig fan på det. Vill inte se den bilden som möter mig varje morgon.

Tack vad snäll du är.



Hängde inte riktigt med angående det med utmaningen, men det blir säkert bra :)

Tigerhonan

06 Jan 2011 18:24

Blev bara mjölk idag typ :P Ska storhandla imorgon på willys :D

linnéa

06 Jan 2011 18:55

Ja jag tänkte söka den nu, mått åh mår väldigt dåligt över hur jag skadat min kropp åh få gå ner tillmin drömvikt så behöver jag verkligen hjälp..

Så jag har kollat runt på nätet åh känner att nu är de dax...



Fick du vänta länge för att göra den??

De ja lite funderat över, hur blir skinnet? Drar de ihop sej eller blir de hängande??



Jo dah jag mår bara bra lite seg bara :D

Kramar

Linda - En Vimsig Mamma

06 Jan 2011 19:27

ja alla inser sina misstag någon gång i livet,vissa försent och vissa i god tid! du är duktig du gumman!



JA men vad ska jag skriva då? de står stilla =/ kram

My

06 Jan 2011 20:07

Duktigt gjort av dig tycker jag! :)

Linda

06 Jan 2011 20:49

Men till sommaren kommer du återigen kunna gå i shorts bruden ;-)



Sv: Zumban var skoj och ja 44 cm har jag ju gått ner sen jag började med LCHF, men jag hade en enorm mage då jag var gravid oxå och hur mycket som försvann under första tiden var inte så mycket så det blir ju större siffror då man haft en liten en som töjt ut hela härligheten, men visst fasen är jag nöjd att jag bara har 10 kg kvar av den graviditetn och det har bara gått åtta månader..Med dottern så gick jag och väntade och väntade då alla sa att allt skulle försvinna av sig själv och med hjälp av amningen så det tog över 2 år efter hennes förlossning som jag insåg att jag inte alls skulle komma där jag varit utan ansträngning och jag lyckades nästan då jag återigen blev gravid och rasade upp i vikt så nu ger jag gärnet att lyckats innan ettårsdagen :-)



Ha en skön kväll..

tess

06 Jan 2011 20:51

Så fin så =)

VIKTig dagbok - 47kg ska bort

06 Jan 2011 21:22

Vilken skillnad! Helt otroligt ju. Vad grym du är! Och tack för din kommentar förresten. :-)

Linda

07 Jan 2011 07:53

Kära kära du! Du har vart jätteduktigt och är jättefin. Men ingen är ful kom ihåg det.

Emmelist

07 Jan 2011 11:52

shiiit! bra jobbat!

Alex

09 Jan 2011 11:12

Wow, vilken skillnad! Du har verkligen kommit långt. Lycka till i fortsättningen!

/Alex, en annan deltagare i Rivstart 2011

Kommentera

Publiceras ej