Lite mer info

18kommentarer

till alla er som deltar i UTMANINGEN.

Denna vecka kan ni börja väga in er, nästa vecka kör vi första publicering.
Då kan du skicka in din vikt till mig när du vägt dig (när du har din egna vägdag), men skicka senast på söndagar för dom kommer publiceras på söndag eftermiddag i ett gemensamt inlägg.
(ni som inte vill behöver inte, men kom ihåg, detta är en tävling mot dig själv. ingen annan)

Ett exempel på vägning:
Väger du dig på måndagen och skickar in ditt minus, så skriver jag i inlägget på söndagen typ:
JD (måndag "den dagen du vägt dig") - blabla kg ;)
just för att alla ska kunna ha sina vanliga dagar kvar!

Varje vecka kommer det utmaningar, som ni ser i förra inlägget. Dom närmaste 4 nu kommer vara Malins veckor eftersom vi samarbetar. Sen kommer mina veckor.
Det är helt enkelt frivilligt att delta i veckorna, det är ingen som kan kolla er.
Men att göra dom, är ju bäst för er själva, inte för någon annan. Ni förlorar bara själv på det.


Skriv gärna om detta i eran blogg, hur det går för er, vad ni gör. Och länka andra hit för att se utmaningen.

Jag hoppas alla förstår hur det kommer gå till, och att ingen känner att något är dåligt eller kasst.

För vi är nu 27 deltagare som tillsammans ska gå ner minst 540 kg till midsommar.
Pepp pepp pepp!

18 kommentarer

Nett

03 Jan 2011 10:11

Wow, hela 420 kilo, inte illa! Skall bli kul att följa detta.

tigerhonan

03 Jan 2011 10:18

ja det gör vi nog allt :-D har precis hämtat nycklarna och väntar på tåget hem som går om en timma :-P



oj kul att så många är med :-D

Emma

03 Jan 2011 10:37

Ja :'D Vore ändå kul om du kunde ha en mat-kategori också, alltså med typ middagstips om man vill gå ner i vikt och sånt :)



Sedan en fråga, innan du började din viktresa, var du typ sockerberoende då eller något? Jag är helt sjukt beroende av coca-cola och varje gång jag försöker sluta så blir jag typ deprimerad och ledsen och lättirriterad och ligger bara i sängen hela dagar och kämpar haha... hur gör man!?

Sofia Werlin - vägen till ett friskare liv

03 Jan 2011 10:48

rolig utmaning :D håller tummarna för alla som är med :D

MAMMAS KRYPIN

03 Jan 2011 10:52

Tack! :)

Lycka till med det ni gör ;)

carolina

03 Jan 2011 10:59

jo naturen har talang - synd bara att de va en väldigt tung mascara :)

Katja

03 Jan 2011 11:11

Omg, ska läsa utmaningen i kväll o hoppas jag kan vara med även om jag bara vill ner 5 kilo.. hehe, fast blir jag gravid i mars så vill jag ju inte banta iofs så.. ;O)

Åh du gillar fläskfile o potatisgratäng hihi!

Kram på dig ;)

Nett

03 Jan 2011 11:11

Verkligen klockrent ;)

Fia

03 Jan 2011 11:12

Oj va kul att vi ska gå ner så mkt! Men självklart kommer i alla klara de :D

My

03 Jan 2011 11:19

Tack för din kommentar :D

Pernilla

03 Jan 2011 11:22

Åh så bra! Hade liksom för mig att du skrivit varannan nångång så fick inte ihop det. Men nu så ska det väl bli bra. Tack för att du har koll på mig ;)

Sofia Werlin - vägen till ett friskare liv

03 Jan 2011 11:22

Svar: Tack :) känns så himla skönt, nytt år och ny energi :D

MAMMAS KRYPIN

03 Jan 2011 11:27

De får vi hoppas ;)

Emma

03 Jan 2011 11:51

Jag undrar... i din blogg, i början, så skrev du inte hur mycket du vägde, utan du skrev bara hur många kilo du hade gått ner och hur många du hade kvar till du hade nått din målvikt. Kan man inte göra så istället? Så slipper man säga vad man väger till alla liksom.. tycker det är lite pinsamt men jag vill gärna vara med !!

rumptott

03 Jan 2011 11:59

ja jag är alltids positiv hehe =D

försöker iaf =P

kram

Pauline

03 Jan 2011 12:24

Okej, bra :)

Ja det är jag! kommer dock inte än skriva ut min vikt, skriver som jag gjorde i mitt inlägg på min blogg, vad jag förlorat under veckans gång, och sen en totalsiffra.

Väger mig varje måndag, så skickar även in måndagar :)

Linda

03 Jan 2011 19:54

Har idag vägt in mig på hela 80,2 kg och väger mig varje måndag så vill du ha resultat nästa vecka el, vänta till måndagen efter??



Jäkligt pepp att anta denna utmaning :-) Kram

Tess

03 Jan 2011 20:08

får jag va me ? :D

Kommentera

Publiceras ej