Låt mig börja om

14kommentarer

Jag förstår inte varför min kropp är så seg att gå ner i vikt. Visst mitt snitt är 1,6 kg i veckan. Men det går tammefan fortare för alla andra i hela världen.. typ.. kanske.. inte.. men ändå.
Det kan väl gå lite fortare? Ska jag vara ärlig så ser jag ingen skillnad på min kropp, förutom vissa bilder. Men ingenting IRL eller något alls, det är frustrerande.

Folk säger att dom inte tränar, men dom går ner. Jag tränar, jag står still. Ska jag inte träna?
Men då mår jag dåligt istället och blir rastlös!


KÄNNS JUST NU BARA SOM EN DRÖM I ETT ANNAT LIV.

14 kommentarer

Jessi Fox

22 Jan 2011 17:10

hörrööö!!! det syns skillnad. det syns som fan!!! vad man ofta glämmer är att muskler väger mer än fett. du grejar det jd. världens bästa jd!!!!!

Jannica

22 Jan 2011 17:43

Jag tycker inte heller jag ser ngn skillnad, bara på bilder o att jag känner mig smidigare. Ta kort på dig i bara underkläderna var tioende kg eller var 6e vecka elle ngt (jag kör var 6e vecka). De som går ner utan att träna kommer ju säkert gå ner i vikt men även smala kan se dallriga ut, hellre träna och att de går lite saktare och att de blir fastare och snyggt. :)

Lisa

22 Jan 2011 18:05

Träning och så bra mat som möjligt är ju alltid det bästa, och sedan kan det ju vara i perioder när man går ner mer/mindre eller inte alls...



Tycker du ska kämpa på som varit duktig hittills. ;0)



Svar: Okej, hoppas du får trevligt på 50-årsfesten. =0)



Jag ska inte göra mycket, det blir väl mest att sitta vid datorn och senare göra middag och se tv/film.

Eleonore

22 Jan 2011 18:42

Är det inte så att man stannar upp efter ett visst tag! Det är nog bara en svacka ska du se, snart går du ner massa igen :D

Ja det är verkligen härligt där på sommaren!

Johanna

22 Jan 2011 19:54

du får ta ett allvarligt snack med din vikt :)

Tigerhonan

22 Jan 2011 20:11

Men du ska vara riktigt stolt ju! Det är stooor skillnad. Men klart man själv inte tycker det, man är ju van vid sin kropp och även fast man går ner så mycket så kanske det inte känns så. Jag vet hur det känns. Andra ser skillnad bättre än en själv

charlie

22 Jan 2011 20:26

gumman dt blir så när man tränar. först står man still man bygger muskler och de väger sedan släpper dt och man går ner men dt tar tid och kroppen ändras skit mkt när man tränar så kolla hellre med hjälp av bilder o kläder än vågen. du e skit duktig och man ser sjukt mkt på bilderna din viktnedgång. dt e alltid svårare för en sj och fatta

anna

22 Jan 2011 20:51

neej, du är sjukt duktig! kämpa på, det ger resultat;D

Mikaela

22 Jan 2011 21:35

Du tänker inte på att muskler väger mer än fett kanske? ;) Kan va det som gör att vågen inte visar lika mkt - som du vill ;)

Lena

22 Jan 2011 21:56

Du har inget att klaga på! Kom igen när du har såna sifror som jag har....

Karro

22 Jan 2011 22:11

Kan meddela att lasagnen blev sjuukt god ;)



Allt bra med dig? Har varit dålig på att läsa och kommentera andras bloggar sen Anna flyttade in... Men ska bättra mig nu :D

Jag och mitt livs viktigaste resa

23 Jan 2011 09:24

Men gumman, muskler väger mer än fett, muskler förbränner fett.

Sen så får man snyggare kropp om man tränar samtidigt som man går ner. Du får inte hänget, smidigare och starkare kropp.

Kämpa på hjärtat du kommer att bli så läcker!!!

Emma - mitt fatass

23 Jan 2011 16:05

Det där klarar du galant :D

Malin

23 Jan 2011 22:44

Det är ju ett jättebra snitt! Mitt är kanske på 0,5 kg i veckan :P



Muskler väger ju mer än fett, jag tränade massor en vecka och åt kalorisnålt som vanligt, men gick knappt ner något.. Men kroppen ändras väl, mäter du dig också? Kanske säger mer än vågen..

Kommentera

Publiceras ej