Jenny har ordet!

18kommentarer

Har tänkt mycket på min vikt senaste året och nu när 2011 kom


Så ville jag ändra på mej.
Kände att inget skulle kunna stoppa mej.
Jag har viljan att ändra på mej Som jag känner att inte hade förut.
Jag går inte ner för bli smal gå ner för att bli hälsosam.
Att ha kurvor spelar mej ingen så länge jag är lycklig och hälsosam .
Njut av din vikkamp. För lär dig säkert något om dig själv under resans gång.

Varför just jag valt vara med är jag vill utmana mej själv.


Se om jag lyckas. Sen kul göra detta med andra.
Var inte helt säker från början.
För är inte helt säkert på om jag kommer lyckas.
Men jag kommer ge det ett försök. Sen se vad blir av det.

 

♥ Ska vända mitt liv till det bättre. ♥
http://viktenskabort.blogg.se



Ni andra som är med i UTMANINGEN, läs gärna detta inlägg och skicka ett inlägg som Jenny gjort som jag sen kan publicera här inne på bloggen. Vore så kul om alla ville synas!
Imorgon kommer nästa tjej på listan.

18 kommentarer

nesrin

08 Jan 2011 21:32

oh nice att du länkar :D

Emma

08 Jan 2011 21:36

Måste bara säga att du har en fantastiskt bra och inspirerande blogg - sluta inte skriva!!

Malin I Form

08 Jan 2011 21:55

Härligt att läsa dessa inlägg!

rumptott

08 Jan 2011 22:01

haha det är bara o köpa =P

kram

Alexandra

08 Jan 2011 22:51

tack så mycket fina du!

så bra skrivet :)

Emma

08 Jan 2011 23:11

BRA! :'D Då är jag nöjd, haha!

Hur går det med vikten? Vad är nästa mål? :)



Jag börjar med Viktklubb på måndag!

Johanna

08 Jan 2011 23:12

Du har en poäng i det, det är så. jag lider något så enormt mycket när saker händer... det är jobbigt när man knappt känner igen sig själv :(



Japp en sådan fix ide! Kommer bli kanon bra! eller hur?

Tigerhonan

08 Jan 2011 23:15

Men det är ju bara nu, innan vi fått pengar :) Eftersom man får mindre av csn i december när man pluggar :) Skivor har jag hemma, så det är ingen fara :) För förhoppningvis pengar om en vecka eller två :)



Länken fungerade inte :(

Linda - En Vimsig Mamma

08 Jan 2011 23:21

jo men om man inte kan matte då? haha kram

Johanna

08 Jan 2011 23:37

Tack! Fast tanken var bara och ha med månen inte det andra, men jag lär mig väl =)



Ja, jag måste bearbeta varje detalj känns det som! Kul du tror på idén :)

Katta

09 Jan 2011 00:04

självklart är vi en delat etta mitt hjärta!! <3 ;)

Fia

09 Jan 2011 00:08

SV: Ja man lär ju sig tillslut hur mkt man kan äta av allt :P



Snart dags för vägning, hoppas man gått ner en del denna veckan :D

T H E R E S E

09 Jan 2011 00:30

sv: jag vill gå ner mer! :D

Jannica

09 Jan 2011 00:31

Jag såg inte du hade skrivit, srry :/

Fia

09 Jan 2011 00:39

SV: Ja du måste se den filmen. Den va en bra dansfilm(balett). Rekommenderar verkligen den :)



Aha då e jag med :D Jag trodde de va imorgon, eller idag eller va man ska säga :D

Johanna

09 Jan 2011 00:39

Tala om vad? om min ide eller om när jag lärt mig det med månen, eller kanske rent av båda två?=)



lite så där små trött i huvudet just nu :)

T H E R E S E

09 Jan 2011 00:43

sv: åhh tack så mycket :) jaa det är jag!

ska göra det :)

tack för att jag får vara med!



Katta

09 Jan 2011 00:47

hahaha JD, lätt godkänd ;) kraam

Kommentera

Publiceras ej