Lördag

3kommentarer

Ush vad det snöat senaste tiden.
Jag o Kattis gick över till tjejerna på andra sidan igårkväll, tacos och Idolfinal. Sen när vi gick hem vid tolv var de massor och ej skottat - tur jag hade nya vinterskorna på mig.

PÅ FREDAG ÅKER JAG HEM FÖR ETT EFTERLÄNGTAT JULLOV!
Och träffa alla där hemma och krama katten.

Nu ska jag slappa innan jag och Kattis åter igen ska bege oss till andra sidan, det blir mer tacos, julmusik och lite pyssel. Juletiderna är fasiken härliga ändå - går inte att säga emot det.

3 kommentarer

Emelie

10 Dec 2011 10:00

Ett tips! Kolla nelly.com dem har massor med fina klänningar för alla tillfällen :) kommer nog bli en nyårs-klänning där ifrån :)

linda - en vimsig mamma

10 Dec 2011 13:05

ja gör det =) vill verkligen veta =) kram

Malin

10 Dec 2011 20:02

Vadå usch vad det har snöat? Snö är ju mysigt! :)

Kommentera

Publiceras ej