Dan före doppardan

3kommentarer

Juletider och inte en jädra chans till bloggning, nej så får det inte vara.

Igår var jag hos tandläkaren och lagade mitt hål (I'm never going back!) jag hade tydligen hål på ett annorlunda ställe och nära något konstigt, så tacka fan på att jag fick gå och ha ont hela dagen och ta en massa värktabletter som hjälpte 30 minuter var.. knappt! Stay away from tandläkaren säger jag bara.

Sen åkte jag hem till E och bakade igår: Snöbollar, nougatrutor, rulltårta och saffransbullar med mandelmassa. Det blev så otroligt gott säger dom som åt (för jag kunde ju inte!!!) så ni får bilder och recept sen.

Idag blir det julshopping för hela slanten, åker till Valbo/Gävle med pappa. Vi kör alltid dagen före julafton, har gjort det i flera år och det är den bästa dagen på hela året nästan - sån stämning!

HA EN BRA DAG!

3 kommentarer

linda - en vimsig mamma

23 Dec 2011 09:36

är det inte apmycket folk där dagen innan jul? kram

Malin I Form

23 Dec 2011 12:25

Åh vad mycket gottgott ni bakade :D

Fatma - JULKALENDER

23 Dec 2011 13:45

Dagens lucka innehåller en utlottning av ett valfritt kamerafilter :)

Kommentera

Publiceras ej