I tell you what I want

2kommentarer

Det bästa som finns tycker jag är att vakna av den underbara mensvärken.

Idag är det fredag gott folk, jag tycker tiden går för fort. Jag älskar att vara ledig, jag har alltid varit sån, jag gillar min frihet. Längtar absolut inte till måndag då den är slut igen. Men då ska ni veta att jag gillar min praktik jätte mycket, men jag gillar fritid mer. Tänk sen när jag får ett riktigt jobb?

Få se vad som händer idag, ska göra klar inlämningsuppgiften från skolan. Sola om vädret tillåter, + få till en liten promenad. Iallafall försöka. Kul!
Vad händer för er idag?

2 kommentarer

Fröken Viktig - Tvillingmamma och trebarnsmor

29 Apr 2011 09:24

Jag ska njuuuuta av mina sista dagar som mammaledig. Börjar jobba igen på söndag, kommer visserligen vara ledig ca 14 dagar per månad så jag ska väl inte klaga egentligen, MEN det är skillnad på att vara ledig och inte behöva tänka på jobbet :) Hoppas du få en mysig helg.



Lägger till dig på bloglovin förresten :)

Nett

29 Apr 2011 09:39

Jag gillar min fritid med, men jag hade nog inte gillat den om jag hade haft för mycket av den ;)

Kommentera

Publiceras ej