Vilken vändning

11kommentarer

Blev bjuden på middag hos broder idag, ville egentligen ligga kvar i sängen men vafan.
Oxfilé, råstektpotatis, stekta kantareller, egengjord kallsås och sallad - smart att göra så mycket gott när jag kan äta så lite? Men det blev en god klick av allt.
Det var kul att få se lilla Tilda också, hon är en fröjd för mina ögon.

Har precis kollat klart på Vem kan slå Filip & Fredrik, vilken panik jag hade. Så jävla glad att dom vann. (vad ska svenska folket med massa pengar till liksom, kolla på mig)


Nu är jag back in säng!

11 kommentarer

SuperSHEro

07 Nov 2010 22:29

Träningsvärk och träning. Jag tror man får känna efter hur det känns. Kanske låta bli att träna just den muskelgrupp där man har träningsvärk ett par dagar. Kroppen behöver ju tid på sig att återhämta sig. Men farligt är det inte. :)

Nadja

07 Nov 2010 22:30

Det har jag aldrig prövat, men det lät gott. =) Vilken god middag du fick. =)

Tigerhonan

07 Nov 2010 22:36

Tack :)

Jag äter frukost (antingen två knäckebröd med keso eller flingor och fil/yoghurt), sen försöker jag alltid äta två mellanmål (frukt), sen middag och sen kvällsmat. då blir det oftast två knäckebröd med keso :)

linda - en vimsig mamma

07 Nov 2010 22:38

vad kul att bli bjuden på mat! och gott lät det!

Japp tror fan dygnen under helgerna är kortare =( kram

linda - en vimsig mamma

07 Nov 2010 22:42

japp =) haha

vi åt tacos idag vi =) lika gott varje gång!! =)

Är du fortfarande sjuker?kram

Tigerhonan

07 Nov 2010 22:48

Japp det gör jag. Är egentligen inte så värst hungrig på dagarna, bara det att jag ätit "fel" mat tidigare. Fast idag har det vart kaos, har inte vart hemma på hela dagen och ätit ute så har ingen aning om hur många kalorier jag fått i mig :/

Lena

08 Nov 2010 05:32

Mmmm kantareller.... älskar kantareller...

Nadja

08 Nov 2010 07:32

hahaha så kan det vara ibland. =) Sovit gott inatt? =)

Malin I Form

08 Nov 2010 08:43

Jösses vad gott det lät då :D



Sv: Haha, ja det kommer! Ojsan hoppsan, den biten missade jag nog då, hehe! :D

Linda

08 Nov 2010 09:35

Låter ju som att du inte är döende längre och det är ju bra :)

Johanna

08 Nov 2010 11:27

oh ja det var helt underbart och fira sm guldet på plats!

Kommentera

Publiceras ej