Smile to the camera

9kommentarer

PUH vilken dag! Jag kan med handen på hjärtat säga att jag kommer somna ovaggat ikväll.

Men jag är inte den som är den, jag har haft riktigt trevligt! (kanske blir det så när de är massa släkt och skrikande barn runt en hela tiden? I dont know how it funkar).

Min middag då? Jo 2/3 av en korv med bröd. Mat har man ju inte haft tid med direkt eftersom man inte vart hemma, men så får det bli ibland. Jag stog emot frestelsen av alla godsaker, tårta och läsk iallafall. Stor eloge till mig för fan!

9 kommentarer

Nadja

02 Nov 2010 19:51

bara bra men trött som tusan. =)

Tigerhonan

02 Nov 2010 19:56

Haha ja menar ju det :D



Tur jag lärt mig att inte ta åt mig lika hård som jag gjorde förr. För något år sen kunde en sån liten grej göra så jag tog bort hela min blogg och bytte till ny adress. Haha, tänk vad naiv man var då :D

Malin

02 Nov 2010 20:17

Fan va duktig du e som stod emot frestelserna, kanon! :)

scrapmoster

02 Nov 2010 20:18

Stor eloge till dig!!! Bra gjort!!



Kramen i

Johanna

02 Nov 2010 20:27

Haha kan lugna dig med att jag inte dricker mjölk samtidigt som jag äter clementiner :)



Nej, jag känner mig mer som 20 än 28 haha... :)

Malin I Form

02 Nov 2010 20:36

Mycket bra gjort :D



Sv: Haha tack du!

Maj

02 Nov 2010 20:47

Det låter bra det! Fortsätt sååå! =)

Linda - En vimsig Mamma

02 Nov 2010 21:01

vad duktig du var idag! ser fram emot att få se ditt resulttat imån! kram

Jenny

03 Nov 2010 09:03

Jätte bra!!! :D Tror jag får skärpa till mig jag oxå. Blivit lite väl ofta och troligen mycket sockerätande sen jag flyttade ner hit. Jag som var så duktig förr men får skylla på mitt fd jobb där det var fikabröd och dyl minst en dag i veckan.

Kommentera

Publiceras ej