Det är måndag folk!

2kommentarer

Min morgon/förmiddag:

Hockeybiljetterna till på torsdag (Brynäs-Djurgården kvartfinal 1) släpptes idag kl. 11, och klockan 11.04 går jag in och ska köpa mig en biljett på ståplats, och så är det SLUT! Vafan liksom, jahapp, då var det kört för mig då.
Men jag ville inte ge upp, så fixade en plan B, som startade när pappa kom hem.

Jag: Om jag bjuder på biljetten och sällskap, så bjuder du på bil och bensin?
Pappa: Biljett till vad?
Jag: Brynäs matchen såklart, finns de andra biljetter?

Aja, efter lite om och men så fick jag med mig honom iallafall. Så nu har jag en sittplats på torsdag i den första kvartsfinalen, som såklart Brynäs vinner!

2 kommentarer

sarabraceface

15 Mar 2010 13:48

oh ge miiig

ERICAPERZZON

15 Mar 2010 15:16

Åh vad gott!:P

Bättre med sittplats än att inte få se alls iaf:)



Svar: Japp den är snygg;P Kommer nog bild på framsidan av jackan idag:)



haha ja jag kanske börjar bli gammal ändå;)



/E

Kommentera

Publiceras ej