Det är söndag folk!

2kommentarer

Jag skickade faktiskt lite mobil updates igår, men såg att dom inte kom fram, så det är inte mitt fel att ni har gråtit. Så det så!

(sen glömde jag ta med mig kamera, konstigt, så ska få bilder av kusin-camilla sen, men innan jag får dom kan jag visa tre bilder som jag knäppte med la' mobila)



Dom hade bordsplacering, så här fick jag sitta vid det vackra bordet.


Dom hade öppen bar så man fick dricka hur mycket man ville (haha) här är en favorit!


Här är mina kusiner (som även är tvillingar) och han till höger är då den som gifte sig. (dock inte med brorsan, men en dans bjöd han på ändå)

2 kommentarer

N I L M A

06 Jun 2010 11:56

Vad tråkigt att de inte kom fram :/



Sv: Tror du det? Tack :D

DONKEN

06 Jun 2010 12:22

men men men BRUDEN! ;)

Jag hoppas du får bilderna mycket snart, minsann. Jag vill se, och veta sllting! eftersom det blöev en efterfest, så antar jag att de sa ja båda två? så nu är de herr och fru. läskigt! måste kännas ovant för dem. helt plötsligt vara någons make/maka. mmh... jag vill nog också gifta mig snart. hehe!

emen typ... 2012 eller nåt. det ska vara ett coolt datum också, det är viktigt. haha :P

Kommentera

Publiceras ej