Puuuuuuuh

7kommentarer

Jag gnällde för pappa om att jag alltid har svårt att somna, då säger han att jag måste aktivera mig mer så jag är riktigt trött. Ush tänkte jag.

Men jag bestämde mig för att göra ett försök. Jag valde att skotta åt oss och grannen.

Jag: Nu slipper du, och jag blir trött!
Pappa: Ja! Jag kommer och byter av dig om en timme.
Jag: Tack (ironiskt leende)

10 minuter senare är jag nu klar, men det var jobbigt.
Min högra hand/arm lider lite.


Men nu måste jag ju somna som en liten bebis iallafall.

7 kommentarer

N I L M A

04 Feb 2010 17:51

duktigt av dig :D



sv: ååh vad roligt att du gillar dem :D

Jenny från klassen

04 Feb 2010 17:54

. Vi får väl se på tisdag hur många det var egentligen :)...men vad tror läraren egentligen att man som student bara har 500 kr som man kan lägga på en resa sådär hur som helst :S. Hon frågade t.o.m Emersom om INTE han kunde låna pengar av någon till att åka till Stockholm.

ERICAPERZZON

04 Feb 2010 18:32

Jo skotta är jobbigt!;P



Svar: Ja det var gott;)



/E

Johanna

04 Feb 2010 20:52

hehe ja 10 härliga saker... 1 har jag avklarat :)

Tobias

04 Feb 2010 22:40

Är alltid lika snäll :D

DONKEN

05 Feb 2010 13:00

somnade du gott då?

hahahaha... ja jag pladdrar skit med mig själv i din komment. hahhaa...

men du fick ju iaf lyssna. på mitt inre hahhaa :P ja halleda. :P

Kommentera

Publiceras ej