En önskan!

7kommentarer

7 kommentarer

Linda

07 Dec 2010 16:20

Ja visst försöker man vara snäll. Jag misslyckas nog en del. Inte för att jag är elak eller så men jag är busig!

Linda - en vimsig mamma

07 Dec 2010 16:41

du vill alltså ha den där boken eller?kram

Evelina,

07 Dec 2010 17:04

Det verkar vara mycket du inte förstår, (I don't get it), men vad är det du inte förstår? har du inte tillräckligt mycket hjärnkapacitet eller? (: för det skulle förklara en hel del om varför du är så efter när det gäller att mogna.

Och klart att det var ett illa menad kommentar när du skriver att våra åsikter är "skit" som du beskrev det, och som sagt, som man vill bli behandlad, behandlar man andra...

Och dina smylisar gör dig bara dummare, And thats what you don't get.

långt är vad du går när du bara måste skriva in en liten onödig kommentar om att vi skriver "skit".



Linda

07 Dec 2010 17:21

Jag hoppas verkligen att jag kommer dit igen. Annars blir jag ledsen för jag har såååå många fina kläder i garderoben som jag gärna skulle vilja använda.



Även fast jag inte saknar min gamla kropp så är jag glad som fan att jag sparat bilderna och inte raderat dem. Skönt att ha som motivation :)



Jag hoppas också på bättre siffror nästa vecka. Snart är din vägning också va? Nervös? :P

Johanna

07 Dec 2010 18:50

Hoppas tomten lyssnar :)



fråga företag som har produkter du själv gillar... :)



Linda - en vimsig mamma

07 Dec 2010 22:21

då får du be tomten riktigt snällt som du gjort och bara hoppas =) kram

Katja

07 Dec 2010 22:39

Hehe typ samma som du i inlägget ^^

Bröderna Karlsson är en film som jag ser en gång o aldrig mer även om den inte var värdelös :o)

Kommentera

Publiceras ej