A walk down memory lane

5kommentarer

En dikt som jag skrev för över ett år sedan:

Det är bara en massa flumsnack och onödigt förtal, fånerier och fjanterier, sluta pjoska!
Vi behöver nog alla ta oss i kragen, krafsa fram en kreativ ursäkt till den irriterande konservativa och kritiserande delen av landet. Vi har bundit fast oss själva, be om beskydd för nästa etapp. Obesegrad, orädd och odödlig. Jag önskar. Förvirrad, feg och orolig. Jag är.
En undran, en tanke, något som växer. En sanning, två sanning, tre sanning. Du vet bäst. Jag väntar på rätt tid, du väntar med mig, dom väntar med oss. Jag vet att vi gör rätt, rättvisa tur och retur.Varje dag föds det människor, varje dag dör det människor. Alla tillhör vi det glidande nuet.

En bild som jag tog för över ett år sedan:

5 kommentarer

Tigerhonan

27 Dec 2010 11:20

Woho vad roligt, tack så mycket :D

Jannica

27 Dec 2010 11:32

Sikken sötnos :D

JENCIOUS

27 Dec 2010 11:41

härligt! :D och smart för den delen, och va skönt att du kan ha klänningen, man blir så glad när det är så! :)

kramar!

Katta

27 Dec 2010 12:42

josefin fin fin josse josse josse fiiiiiiiint vad gör duuuuuu

Daniel

27 Dec 2010 13:26

Duktigt du skriver & smart!:)

Kommentera

Publiceras ej