Världens roligaste dag.

4kommentarer

Jag har fått varit slav idag, fick gå äääända till garaget och ge Jonas & Claes LOKA, så synd om mig!! (Citron såklart, inge mer päron, dom är mina)

Sen fick ja nå jäkla SMS från telia, först en tårtbit, jag ba oooh, dom kommer ihåg att jag fyller (10 dagar försent dock men vafan) sen kommer de fram nån jäkla bild på kungen och så står de grattis. Misstar dom mig med kungen eller? Är jag så mäktig?


VAD NU?


(har börjat blogga på allvar på min lösen blogg, lite sanningar och sånt. så vill du ha tillgång, säg till, ger de inte till vem som helst såklart.)

4 kommentarer

sara

30 Apr 2010 15:14

jag vill ha! :D

N I L M A

30 Apr 2010 16:32

haha ja men du o kungen är väl rätt lika :)

DONKEEEN

30 Apr 2010 16:34

är inte du kungen, menaru? :o

jossan

01 May 2010 02:51

vilken är din lösenblogg och vilket lösen? give me ! :D

Kommentera

Publiceras ej