Rekord

1kommentarer

Jag gjorde 8 st inlägg igår, en hel jäkla sida nästan. Haha, hoppas ni enjoyed it.(varför skulle ni inte?) Det gjorde jag! Idag kör vi igen, inte lika hårt kanske men.

Klockan ringde på utsatt tid, ringde då till läkaren som bestämt. Och jag ska få komma dit och få ännu en spruta, alltså 900 kr igen. 900 x 3 = 2700 SPÄÄÄÄÄN! Fatta vad jag kunde göra för dom pengarna ;) JÄVLA BEN! Yes, jag har aggresions problem!

Jag vet att man egentligen ska väga sig på morgonen innan man äter och allt sånt, men då väger man mindre. Därför tänker jag göra det senare då jag väger mer. Bara för att inte ha det minsta. Men varför är det så egentligen? Riktigt irriterande om ni frågar mig.
Iallafall senare kommer det upp hur det går för mig och mina 35 kilo!

1 kommentarer

sarabraceface

19 Oct 2009 09:23

okej :( måste börja föjla din blogg nu! : D jag funderar på att ändra min blogg. ; D lite roligare. haha

Kommentera

Publiceras ej