RESA 12-26 MAJ

6kommentarer

12 maj börjar resan här:
 
Efter ett x antal timmar på flygplanet hamnar vi till slut i huvudstaden. Peking, Kina:
Här ska vi besöka Kinesiska muren, himmelska fridens torg/den förbjudna staden, samt shopping o mat!
 
Efter det äventyret blir det vidare 16 maj till landsbygden Yangshuo:
Här ska vi cykel utforska, bestiga sockertoppsbergen, spela beerpong, njuta av det inre Kina.
 
19 maj lämnar vi landet Kina för landet Taiwan:
Här besöker vi huvudstaden Taipei och detta höga torn Taipei 101, sen åker vi genom landet med buss,
ut till någon fin kust och strand, ser Sun Moon Lake och en National park.
 
23 maj, hej då Taiwan och hej igen Kina och Hong Kong!!
Här får vi se den magiska ljusshowen, shoppa, åka sightseeing, och åka ut till ön Macau.
 
Och 26 maj är det dags att sätta sig på planet för att åka hem till Sverige. Efter att fått uppleva 2 länder, kulturer, mat, shopping, sightseeing, annorlunda saker, folket och så mycket mer. Längtar!
 

6 kommentarer

Anonym

22 Feb 2013 10:35

Jag är så avis på dig att jag dör just nu haha

Madde

22 Feb 2013 11:24

Fyfan vad avundsjuk jag bli!

Nett

23 Feb 2013 17:16

härligt att veta vad du har framför dig :)

anna

24 Feb 2013 21:00

åh, vad grymt!!

charlie

25 Feb 2013 19:59

aw tack gumman :)

Okej vad e dt för jobb om man får fråga?

Haha då skall jag räkna ner tills du flyttar t gbg ;) nu har du lovat mig ett film marathon hahhaha

Linda - 50,5 kg

12 Mar 2013 16:14

Hur fan har du råd?! Fett avundsjuk ska du veta!

Kommentera

Publiceras ej