Måndag hela veckan

1kommentarer

Efter att ha sovit till strax innan 11 känner man sig nu som en ny person. Det var precis vad som behövdes efter igår då man sov 4 timmar och var bakis hela dagen. så nu är jag återigen fit for fight.
 
Denna vecka ska jag gå ut och gå varje dag, spelar ingen roll hur långt/kort, men gå ska jag. Ska nog påpeka det för Sara så hon får följa med. Jag bor ju tillsammans med Sara och Clara nu sedan en vecka tillbaka i min lilla etta med kokvrå, än så länge funkar det bra. Sara åkte hem i torsdags och kommer tillbaka idag, så hela helgen har det bara varit jag och Clara som myst. Men idag åker Clara och är borta hela veckan, så då blir det mys med Sara fram till fredag då också hon lämnar. Och jag blir ensam i min lägenhet.
Vilken pannkaka. Men sånt är livet.
 
Nu ska jag försöka få i mig lite "frukost", har klassmöte kl 13.30 som jag ska försöka gå på.
 
Jag och Sara, i somras.

1 kommentarer

charlie

04 Feb 2013 19:56

Var mumma! :) Testa! De har underbart utbud av sockerfritt.

Ah dne är helt fantastisk!

Aw dt var la gulligt sagt thnx <3

Kommentera

Publiceras ej