London, Ticket och ....

6kommentarer

Snart är det dags för mig och Madde att dra till London, jag längtar galet mycket. Jag behöver detta nu!
 
Efter denna resa, det vill säga redan dagen efter, alltså 11 mars så börjar min 9 veckor långa praktik. Ni minns den långa tiden jag var i Thailand i höstas? Det är dags för en till lång tid, men denna gång i kalla Sverige. Och i mina hemtrakter dessutom.
11 mars - 10 maj kommer jag befinna mig på resebyrån Ticket, i Sandviken.
Det kommer bestå av mycket upplärning, se alla deras system och se hur dem gör. Dom säljer ju resor där för miljonbelopp varje månad, så det kommer inte bli slappt. Jag ser verkligen fram emot att komma in i säljbranschen inom resor. Se och prata med folk som ska ut och resa, tipsa, skvallra och bara vara glad för dom som ska få göra en resa, för det finns inget bättre.
 
Därför kan jag redan nu säga att efter min London resa och denna praktik så kommer jag den 12 maj att ge mig ut på en ny resa. En lite längre resa än London, både tidsmässigt och milmässigt.
Mer info om den kommer en annan dag - men det ska verkligen bli awesome.

6 kommentarer

Malin

08 Feb 2013 14:45

Härligt med massa resor, men hur har du råd med det när du pluggar? Jag har inte ens råd nu när jag jobbar :P

Sofia

08 Feb 2013 21:45

Härligt. Jag åker till London två veckor efter dig. :) Spännande med en ny långresa. Ska bli kul att höra vad det är. :)

Anna

08 Feb 2013 21:54

Jag brukar gå i rätt bra fart, men inte för fort. Jag vill inte tappa pulsen utan bibehålla den :D
Du kommer in i de fort, känslan efter är så galet skön :D
Kul med praktik, de kommer gå fint. Så även resan, tycker de är så fint i London.

Nett

09 Feb 2013 08:45

Kul och ett spännande jobb, då kanske man kan få rabatt sedan ;)

Elaine

09 Feb 2013 18:39

Gud vad avundsjuk jag blir! :o

anna

11 Feb 2013 09:51

kul med både london och praktiken :)

Kommentera

Publiceras ej