Vilken återhämtning

1kommentarer

Okej, jag var bakis i söndags. Folk kan ju tro att jag mått dåligt tills nu, haha.
Jag har bara jobbat, och varit ledigt och åkt på "minisemestrar" över dagen och sånt. Levt!
 
Idag har jag jobbat 7-15, kör likadant lördag, söndag & måndag. Sovmorgon vad är det?
 
Efter jobbet idag har jag och E tagit en långpromenad, spelat minigolf, promenerat mer och ätit god mat på grekiska restaurangen här i Falun, min favorit, man får alltid barnportion! Så jag åt souvlaki fläskfilé med klyftpotatis, sallad och tzatsiki. Hur jäkla gott som helst.
 
Mer uppdatering om läget just nu med kropp och vikt och allt kommer.
 
barnportion, fläskfile, grekiskt, jobb, kropp, lördag, mat, måndag, promenad, sallad, sovmorgon, söndag, vikt,

1 kommentarer

Nilma

21 Jul 2012 11:20

7-15 är ju grymt sköna tider, då har man i alla fall halva dagen kvar sen :)

Kommentera

Publiceras ej