XOXO

5kommentarer

Oj fredag redan!
Igår åkte jag som bekant hem, fick skjuts med Isabelle, woho! Käkade på donken på vägen, i love eating in the car baby!

Sen åkte jag direkt på kalas, kusinbarn fyllde 10 år. Damn vad fort tiden går.
SEN fick jag komma hem och krama katten Jansson, goos!!

Idag blir det en lunch i "centrum". Daikichi, med hela familjen. (mamma, pappa, bror & flickvän + barnen) och jag ska bjuda. Den ni. Men vet ni vad, jag vann 540 kr på elitseriehockeyn igår, jag kan inte hjälpa att jag är typ bäst? Spend it well!

VI HÖRS!


Daikichi. Sushi + japanskt.
Bild lånad från google.

5 kommentarer

DONKEN- Vince & Doas Morsa

23 Sep 2011 13:00

hahahhahaa kan du inte ha direkt länk till mig när du skriver donken, hahahhaaa ;P

nää då, det blir fel sammanhang. :P

yäääs, skrev upp din adress o tog bort kommentaren. dumt att godkänna den så alla ser liksom. ;P



yäääs, haha, men det är olika språk i olika spel, så jag testar på både svenska å eng, o de funkar tydligen på båda språk ibland. :S haha.. nu har jag en bild med. men vad är din bild på? ser ut som en bänk eller bord.. :P

pöss

DONKEN-Vince & Doas Morsa

23 Sep 2011 14:34

haha! lånat bild från google. hade lika gärna kunnat vart din egna, för där är ju ett barn som ritar. o ni hade barn med. :P men de är väl inte så stora.. :P

pöss!

Linda aka Javamorsan

23 Sep 2011 15:15

Åh du verkar så glad nu blev jag glad!!!

Johanna

23 Sep 2011 15:49

donken det var evigheter sedan man åt där kommer vara evigheter till nästa gång med :)

Malin I Form

23 Sep 2011 22:43

Det låter som om du har det bra iaf :D

Kommentera

Publiceras ej