Kära dagbok

6kommentarer

Nu har jag precis kommit hem, diskat och ätit en nattfika.
Jag har varit hos Lillemor, sen gick vi över till Isac, Niclas och Christian.

Innan det var jag i Mora, shoppade och tog en fika. Vi satt UTE en timme och fikade. Med vi så menar jag; JD, Alexandra, Isabelle, Tessan, Amrit & Milla. Det var najs!

Jag handlade lite också.. so not okey!

Kom hem vid 19, och ställde mig och bakade. Ska visa er allt imorgon!!

NU ÄR JAG SJUKT JÄVLA TRÖTT, MINA ÖGON TYP SVIIIIDER!

6 kommentarer

Nett

17 Sep 2011 08:06

Hoppas att du har fått sova gott, jag har lite sömn att ta igen typ nu ;)

Malin I Form

17 Sep 2011 10:34

Mysigt att sitta ute o fika! Det har faktiskt vart bra väder här två dagar i rad (vilket är rekord sedan några veckor tillbaka..)

Tigerhonan - BF 3 oktober ♥

17 Sep 2011 11:45

Kul att du tycker det :D

Karro

17 Sep 2011 12:11

Verkar som att du hade en bra dag igår! :)



Det var sjukt gott med pizza!!

Linda aka Javamorsan

17 Sep 2011 13:13

Hoppas du sovit extra gott i natt!

Anonym

17 Sep 2011 22:26

aw <3 har d hänt ngt eller e dt allt me skolan?



Mnja har femton tusen bollar i huvudet o allt på en ggn bara .. så lite rörigt men dt e bra ändå skall la ej klaga!



Puss <3

Kommentera

Publiceras ej