Fun house

4kommentarer

Jag har trotsat mitt dåliga mående och gjort saker idag. Fun stuff.

Jag måste mestadels för min egen skull göra en redovisning, så jag minns dagen. Detta är ju lite som min dagbok liksom.

16.00 började dagen kan man säga med att Lillemor ringer och vill ta en promenad, på med träningskläderna och en lång powerwalk till mötes. Sen en sväng till affären, och sen inta duschen.
Hem till Lillemor och Kattis, gjorde middag och bakade. Sen kom Sara, Christian och Isaac över och vi satt och snackade flera timmar, åt glass med chokladsås och drack öl/cider/vatten.

Nu ska jag runda av kvällen innan jag sover.
Imorgon kör jag frukost hos Lillemor & Kattis, för jag vill ha rostat bröd och jag har ingen jäkla rost här hemma. Need to köp!

4 kommentarer

Johanna Öberg

01 Oct 2011 00:11

låter som en riktigt bra dag!:)

charlie

01 Oct 2011 10:41

hihi tack gumman

DONKEN- Vince & Doas Morsa

01 Oct 2011 11:49

haru ingen rostare! :o

så tokigt. får be om en i julklapp, för du har ju redan fyllt år... :P



vill du hjälpa mig idag, JD? Bloggbesökrekorg, den fyller 2 idag den 1 okt. :P

pöss!

Malin I Form

01 Oct 2011 12:05

Ååh, rostat bröd var inte igår :O

Kommentera

Publiceras ej