Längtar ändå till jullovet

5kommentarer

Redbull ner i halsen och in i magsäcken - galant!
Jag som skrev att jag inte alls hade något att göra under hela helgen, men det dök upp.

Idag blir det bowling och middag med några i klassen.
Imorgon ska jag ut och fotografera (skouppgift) och för de är kul. Så blir lite promenader och sånt, en ute dag. Så ge mig fint väder please.

Och söndag mina vänner, min heliga dag. Ser ut såhär:
15.25 - Pretty litle liars
16.25 - Pan Am
18.00 - Gossip girl
20.00 - Vem kan slå Filip & Fredrik
Med lite matlagning, städning, promenad, dusch och sånt emellan.

Jag är nöjd!

5 kommentarer

Nett

28 Oct 2011 15:34

Går du på höstlov nu oxå kanske ?

Fia

28 Oct 2011 18:24

Åh har fastnat helt i PLL. Skitbra serie ju :D

Malin I Form

28 Oct 2011 18:41

Ååh kul med bowling, det var längesen :D



SV: Jaa, problemet är att den är svart så det är grymt svårt att fota den och den finns inte på hemsidan :( Ska se vad jag kan ordna!

P-

28 Oct 2011 21:08

Vilken ljuvlig söndag det blir :D

anna

28 Oct 2011 21:13

jaa, jullov! :))))



håller med om att söndagar är heliga dagar, massa bra på tv ju!

Kommentera

Publiceras ej