Skit rakt igenom

4kommentarer

Jag hatar mensperioden, man orkar fan ingenting. Inte ens äta nyttigt.
Men jag har fixat grönsaker, bacon o ost för att göra någon gratäng. Men orkar aldrig resa mig o göra iordning den. Så det blir väl inget med det heller.

Andra bra saker jag tänkt göra:
Köttfärsbiffar, kycklinggryta, gratinerade paprikor med fyllning..

Saker som jag har gjort:
Alldeles för lite pizzasallad.. såg mer ut när jag hållde på. Suck!

Nu tjatar Sara på mig att gå på kinesiskan med. Och att hon kan köpa med redbull var senaste förslaget, jäkla redbull. Varför är jag så svag o beroende av saken?

4 kommentarer

Johanna

15 Nov 2011 16:59

Ja tips gillas!



Jga är så glad över att slippa mensen :)

Nett

15 Nov 2011 19:14

Jag tror inte ens att jag har smakat på red bull ;)

Malin I Form

15 Nov 2011 21:34

Usch då, det låter ingen vidare stacdkare :/ Är glad att jag slipper!

Fia

16 Nov 2011 15:28

O jag e beroende av pepsi max :P fy fan!

Kommentera

Publiceras ej