Poker

3kommentarer

Jag har alltid spelat kort så länge jag kan minnas, och så brukar jag spela poker för skojs skull med marker med kompisar, det vart blodigt allvar - eftersom jag är världens sämsta förlorare!

För jag kommer ihåg när jag var med min brorsa o hans kompisar för flera år sedan då de satt o spela poker, och det såg inte alls ut som det som jag spelar. Jag tror inte jag har spelat sedan dess, blev så besviken för att jag inte spelade rätt när jag trodde det. Haha, så lätt kan jag bli sur vänner.

ANYWHO, jag tror jag skulle älska online poker om jag spelade nu.
Förmodligen kommer ni höra mig berätta att jag gör det snart, haha.

3 kommentarer

Nett

22 Nov 2011 10:28

När jag var liten spelade vi mycket kort men det var ett kortspel som vi kallade plump :)

Tackan

23 Nov 2011 09:05

Det är kul med kortspel, och även gamla hederliga brädspel. Det blir lite mysigt om man faktiskt slår av tvn tar fram lexikon och ordbok och alfapet ;_)

Patricia

15 Dec 2011 17:25

Poker är superkul. Men om du spelade enligt reglerna tycker jag nog att du borde ha spelat rätt, oavsett hur de andra spelade?

Kommentera

Publiceras ej