Måndag bloody måndag

2kommentarer

Min dag har i det stora hela varit jätte bra. Ganska jobbig med affärsmannaskap men det flyter på och jag och min grupp är så jäkla bra så finns inget att klaga på heller. Awesome!

Sen åkte jag hem till Sara & Clara, kika tv, höll på o somna i sängen i väntan på Lillemor. (ja vi ligger alla tre i sängen, i Claras säng för att vara noga, hur mysiga och tajta är inte vi, haha)
Sen blev vi bjudna på tonfisksallad. Och hade en rolig kväll!

Frukost: 1 clementin & knäckemacka
Mellanmål: Liten smörgås med ost o grönsaker
Lunch: Sallad med fisk o curry
Middag: Tonfisksallad
Kvällsmål: Smörgås med ost (bakat av Ida i klassen)

Allt gick kanon idag (minus en smörgås!) innan nu ikväll då en sak fick mig att må dåligt.. så jag åt några pepparkakor. Varför gör man så ofta när man mår dåligt? Don't get it!
Just nu vill jag bara gå i ide...

2 kommentarer

linda - en vimsig mamma

21 Nov 2011 23:12

ja vem skulle inte vilja sova så tidigt =) kram

Malin I Form

22 Nov 2011 10:52

Vad skönt att du har hittat en bra grupp :D

Kommentera

Publiceras ej