Blogg-lista!

1kommentarer

Blev utmanad av DONKEN med en lista!

1 - Hur länge har du bloggat?

Sammanlagt är det väl kanske 3 år eller nått, men med denna bloggen är det 1 år och 3 månader.

2 - Hur många bloggar återvänder du till regelbundet som läsare?

Oj, väldigt många.. 50 st? Vissa varje dag och vissa ibland, beroende på vad som hinns.

3 - Av de bloggar du läser, hur många procent är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar?

Dom flesta har nog lite dagbok i sig även om det är ett ämne också liksom.

4 - Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?

Det vet jag inte? Ingen som sagt något iallafall. Jag är lika bra överallt förmodligen!

5 - Har du hittat en fungerande gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden?

Den tänjs måste jag säga, i början var det ingenting, nu har jag ju fan stått i trosor och linne här inne. Snart börjar jag väl skriva ut hela mitt namn istället för JD.. hemsk tanke.

6 - I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse, tror du?

Jag bloggar inte för någon annans skull än mig själv. Det är kul med läsare, kommentarer och all det där. Men i grund och botten är det för mig själv.

7 - Har du träffat folk IRL (in real life) efter att ha fått kontakt med dem via bloggen?

Nä faktiskt inte, dåligt.

8 - Tror du att det kan vara skadligt för vissa personer att blogga?

Ja absolut, vissa kan ju bli weirdness själv, kolla på Kissie? Det är ju inte direkt oskadligt.

9 - Hur ser bloggandets nackdelar ut, för dig?

Just nu känner jag en stor stress och press över att det jag skriver måste vara bra. Att det måste vara sånt som andra vill läsa inte sånt jag själv alltid vill skriva. Ibland vill jag skriva nå skit, me då kommer jag även på att det vill jag ju inte att någon annan ska läsa. Men jag gillar min blogg, så egentligen är de inte nackdelar.

10 - Tror du att du fortfarande bloggar om två år?

Väldigt svårt att säga, men jag gillar det så pass mycket så det sitter säkert kvar.

1 kommentarer

Linda aka Tokmorsan

25 Jan 2011 17:17

När du kommer mot Göteborg hör du av då så har du träffat mig IRL sen.



Kommentera

Publiceras ej