Saturday

17kommentarer

Godmorgon suckers!
Är ni redo för en ny dag? Det är jag. Detta är min vilodag, jag ska åka och shoppa. Bra vila va?

Min Vecka 2:
- Försök att komma ut på promenad eller promenera på löpbandet minst 3 gånger
- Kör bodybalance eller yoga minst 1 gång (om du inte har tillgång till gym kan du googla fram massor av bra övningar och använd även YouTube där de har hela yogaprogram)
- Uteslut godis och andra sötsaker - FAIL!
- Försök hinna med minst 3 träningspass
- Planera in ett tillfälle denna veckan där du bara tar hand om dig själv (ett varmt bad, peeling, massage eller liknande)

Äsh, jag har varit ganska bra ändå denna vecka. Hur har det gått för er andra?
Eller hur går det?

17 kommentarer

Jannica

15 Jan 2011 09:56

du är duktig :):)

Eleonore

15 Jan 2011 10:03

Hihi ja det är ju lördag, får man synda då? :)

Karro

15 Jan 2011 10:04

Jag har också lyckats med allt förutom att utesluta godis och andra sötsaker:P

Rumptott

15 Jan 2011 10:09

de har vi nog =D

kram

Tigerhonan

15 Jan 2011 10:24

Ja eller hur :)



Vad bra, men bilder och så kan jag hjälpa dig med :)

Då mailar jag koderna till dig om en liten stund :D



Jag har klarat veckan ganska bra, har bara 2 träninsgpass kvar och att ta hand om mig själv :) Samt att inte äta godis idag eller imorgon :P

Linda aka Tokmorsan

15 Jan 2011 10:45

Jo det går rätt bra. jag latar mig och gör inte ett skit som vanligt asg nä då jag skojar lite bara.



Är stolt över alla er som kämpar på ni inspirerar mig. Dock tar jag det en annan dag för idag skall jag fixa mitt sovrum!

♥Ska vända mitt liv till det bättre.♥

15 Jan 2011 10:47

Jenny har lördag som min vägnings dag gått ner 2,4kg sen nyår

Katja

15 Jan 2011 11:03

Du är ett sött LITET godismonster.. jag är mer för popcorn hihi.. ^^ Det är inte lätt när det är svårt faktiskt! Vill också ut o gå mer..

Kram på dig godingen!

Sara | - 10,9 kg

15 Jan 2011 11:04

Har skickat ett mail till dig med mitt resultat.



Hoppas du hittar nånting riktigt fint

Katta

15 Jan 2011 11:30

Tack mitt fina hjärtegryn!!! :) Jaaa hoppas stolpskottet svarar, jag tvivlar men endå! KRAM!

anna

15 Jan 2011 11:39

det låter ju ändå som en bra vecka :)



svar: i min storlek? haha, det är en tolkningsfråga, jag ligger lite över för var det ska vara kul tycker jag :)

Nadja

15 Jan 2011 11:49

ja det är skönt. =)

Jag och Mitt Livs Viktigaste Resa

15 Jan 2011 12:20

Åhh jag vill med shoppa...



Jag tänkte chocka alla i raggarsvängen, säsongen börjar 1:a maj sen så fortsätter den till oktober.

Johanna

15 Jan 2011 12:25

haha ja det kommer nog bli en del handboll i bloggen :)



Tack så mycket :)

Nett

15 Jan 2011 12:26

Härlig dag.. shoppa!



Här blir det vila och vila, jobb inatt för min del.

Bibbi

15 Jan 2011 12:37

Låter trevligt med shopping idag :D

Centrum eller Valbo ?

Så vad såg du för bra film igår? :)

Nyfiken :D



Kramis

Linda

15 Jan 2011 15:35

Här har det gått åt skogen hela veckan :-(



Ingen träning och nu då jag var ledig och skulle köra blev det ngt knas med magen..får se om jag iaf kan få in ett pass imorrn??



Godis har jag oxå varit o nallat på både igår och idag i dotterns påse så där var ett stort fail för mig som aldrig brukar känna godissug..



Men men bara att ta nya tag i vecka 3 :-)



Ha en skön kväll..

Kommentera

Publiceras ej