Onsdag mitt i veckan

10kommentarer

Guten morgen!

Nu ska jag strax sticka iväg till skolan och få papper påskrivna och grejer så jag förhoppningsvis kan dra iväg till mitt nya boende i Bollnäs på söndag och äntligen få ändring på livet. En liten ändring iallafall.

Efter det så ska jag gå ner och sola och köra ett träningspass, ett svettigt ett.

Jag kommer ihåg för några veckor sedan när alla snackade om cross trainer hit och dit, vafan liksom jag pallar inte med en sån mer än 5 minuter?
Men nu, NU MINA DAMER OCH HERRAR, har jag lyckats stå 30 minuter, utan paus!!

10 kommentarer

sara

26 Jan 2011 07:37

Skam den som ger sig! Bra där..

Eleonore

26 Jan 2011 08:44

Oj, 30 min på crosstrainern utan paus är riktigt bra! Jag måste ta paus var 3-4e minut haha :D

Jannica

26 Jan 2011 08:50

WIIIIE, va duktig du är :D

Tigerhonan

26 Jan 2011 09:15

Fast det var ju faktiskt bara en halv timma ;)

Fick du ner PS?

Ewa

26 Jan 2011 09:39

Hej JD Har varit tyst från mig ett tag både vad gäller mitt bloggande o alla kommentarer hos dig. Nu har jag läst en hel del o säger bara så här! Stort GRATTIS till din kommande skolgång håller tummarna att det går bra för dig på alla sätt o vis. Bollnäs är en liten håla men naturen och dess omgivning är så vacker, och vackrare blir den när all snö försvinner. Du har många sevärdheter däromkring och många stigar för att komma upp högt på bergen o få njuta av den fina utsikten. Hmm låter som jag kommer därifrån men så är inte fallet utan min äldsta son bor där i ett gruppboende. Är där ibland så vem vet då kanske vi kan ses över en fika på stan. Lycka till och titta in i min blogg under "hemkommen" så ser du vad som hänt mig igen....

Kram Ewa

Linda aka Tokmorsan

26 Jan 2011 10:31

Gött jobbat. Skall skaffa mig en sån där hit hem. Här skall mammafläsket få sig en omgång!

Jag och mitt livs viktigaste resa

26 Jan 2011 10:42

Wihoo grattis vännen :) 30 minuter är ju kanon :)



Åhh kassler med poatisgratäng och sallad till det, det är ju himelskt gott :)



Nä det är inte jättebra men i jobbar på det.

Ja eller hur, en raket i arslet på dom sen så jävlar så blir det nog fart på dom



Kram på dig

itsallabouttakingcontrol - 5 6 k i l o

26 Jan 2011 10:48

Vad fin bloggen har blivit :D

Jenny

26 Jan 2011 18:16

Ja du...jag har aldrig haft problem heller, inte med att synas, ta plats mm, som många andra överviktiga haft, och kanske har det varit en räddning, men nu, då jag gått ner i vikt måste jag jobba med mitt självförtroende. Min terapeut sa att min kropp liksom varit min "sköld" som jag kunnat gömma mig bakom och när nu kilona rasade ett efter ett så raserades muren och jag blev tvungen att släppa folk närmre inpå...min själ blev blottad på någåot sätt. Låter kanske som humbug, men faktiskt, hon har så rätt så rätt! Jag bearbetar en barndom som inte var särskilt "hård", men som ändå format mig till den jag är idag...

kramen

Amanda

26 Jan 2011 19:15

Åh vad duktig du är med träningen :D:D

Härligt såg att du skrivit att du var i galleriorna, tro itne att jag stått o spionerat på dig ;) Hittade du nått fint?



Kul med skola och grattis till lägenheten :D Känner du dig laddad för att börja plugga igen? :)

Kommentera

Publiceras ej