Mina videos

17kommentarer



KANSKE SKULLE VARA ROLIGT MED NÅGOT NYTT?

17 kommentarer

Nett

13 Jan 2011 11:44

Tack :) Kul med dessa videos :)

Rumptott

13 Jan 2011 12:23

haha den sista va ju eeh udda =P haha varför körde ho ner foten där? =P haha..

Linda - En Vimsig Mamma

13 Jan 2011 12:25

ja jag rekomenderar deras sallad verkligen! OKi nej och en bok lär ju få ta sin tid att skriva också!

Du hur går det med beställningarna? visat katalogen? Nja inte just nu iallafall, men någon lördag framöver lär vi bäl sitta där =) kram

Jag och Mitt Livs Viktigaste Resa

13 Jan 2011 12:27

Du är för söt :)



Inlägget va hur bra som helst :)

Hur mår du idag då???



M

13 Jan 2011 12:41

Fattar inte varför din blogg har försvunnit ur min lista!? Nu är den tillagd igen i alla fall. :)



Du är Så HIMLA snygg på bilderna nedan dessutom. ;)

M

13 Jan 2011 12:43

Förresten, kan inte du ändra i dina inställningar för bloggen så du visar fullt RSS-flöde?

Jag som läser bloggar i mobilen oftast kan bara läsa tre rader hos dig, sen tar det slut. :(



Jag tror du ändrar det när du går in på din blogg och sen väljer du Full Feed eller nåt sånt, under inställningar.



Jobbigt eller ok??

Emma

13 Jan 2011 13:12

Förstår :) men man måste inte dela med sig av precis ALLT i bloggen heller :) ♥

Rumptott

13 Jan 2011 13:14

haha så jävla taskigt =P haha vad då de e ju min framtid haha =D

kram <3

Linda - En Vimsig Mamma

13 Jan 2011 13:17

nej då, idag kollar du igenom katalogen om de är något du ska ha! sen visar du den för din mamma,pappa någon vän du träffar idag! och vips så har du beställning och du får nästa katalog! du ska fan med till DUBAI! kram

Linda - En Vimsig Mamma

13 Jan 2011 13:17

japp det är ica som ligger på kupolen! kram

M

13 Jan 2011 13:24

Jag hittade vart man gör ändringen. ;)



Gå in i din blogg, klicka på fliken Inställningar och sen bockar du för rutan: "Lämna ut hela inlägg i rss-flöde"



Klart! :)

Nett

13 Jan 2011 13:48

Jaaaa.. love ullared Finns ju såå mycket snyggt där och då inte bara kläder ;)

Eleonore

13 Jan 2011 13:48

Haha va kul att du tyckte det!

Fia

13 Jan 2011 13:58

SV: Hahahahaha klockrent. Jag förstod va du menade ;) jag e inte heller intresserad av samma kön ^^ Hahah här e de bad boys som gäller! Men singel e jag :) du med? Jag bor mellan Skövde o Mariestad i Västra Götalands län! Vet du nån av de städerna? Vart bor du? De vore kul o ses o ragga lite :D

Amanda

13 Jan 2011 17:22

Tack för din härliga kommentar!! Haha underbar videosar du bjuder så härligt på dig själv :) Kram

Linnea - mamma till Freja

13 Jan 2011 19:18

SV: Nä, jag har varit i Hofors en gång på minst 10 år.

Teija

13 Jan 2011 22:39

Hahahahahahahaa, jag dör varje gång jag ser videon på dig när du sjunger till håkan. Hahha, den är så himla bäst i slutet! "Nu kanske ni undrar vrf jag gjorde sådär, men det är bara för att jag inte kan sjunga själv" HAHAHAHAAHAH, i love it! :)

Kommentera

Publiceras ej