Hej alla utmanare!

16kommentarer

Jag tänkte det kunde vara kul att visa upp er lite mer här i bloggen så alla får se vilka som deltar, och alla deltagare får se vilka dom deltar med. - shit vilken krånglig mening!

Men vad tror ni om det? Kanske i form av ett varsitt gästinlägg?
Berätta gärna lite om er, känslan till utmaningen och dylikt.

Ni som är intresserade kan skicka ett blogginlägg till min mail: [email protected]

Jag kommer publicera en om dagen, och jag kommer publicera alla som vill. Så ni behöver inte se det som en tävling eller vara oroade eller så. Vill att ni alla ska synas lite mer.

(glöm inte att skriva er egen bloggadress så jag vet vem som skickar, samt vem som ska länkas)

16 kommentarer

Tigerhonan

05 Jan 2011 15:20

Hehe det är bara att välja lite fina bilder :D

Ja, nu är jag klar med första. Väntar på godkännande nu och sen är det 3 till innan dig :P



Jag slänger iväg ett mail jag sen :D

Malin I Form

05 Jan 2011 15:47

Vilken kul idé! :D



Sv: Aww, tack vännen!

ellensjo

05 Jan 2011 16:03

Hej! Haft en bra dag? :) Kram

Jag och Mitt Livs Viktigaste Resa

05 Jan 2011 17:12

Vilken toppen ide :) Ska knåpa ihop ett inlägg :)



Tack så mycket :)

Du har säkert rätt och så kände jag med från början. Sen så borde man ju se en större skillnad om bilderna inte kommer allt för ofta.

charlie

05 Jan 2011 17:18

ah sry inget illa ment e du nyfiken på ngt e dt ba o fråga :)



haha mnja men jag väger mig inte? Ba i feb o e ja under 70 kg så blir dt ej förens i maj? lyckas jag ej väger jag mig april kanske. Men ska nog börja mäta mig? Ellr kanske blir d ångest? Vet inte riktigt haha



jag håller tummarna för diiig!



ne inte vad jag har sett faktiskt. sådär diskriminering som vanligt :P



puss o kram

Fia

05 Jan 2011 17:44

De verkar kul :) Kanske man ska skicka in ett inlägg fast de e svårt o veta va man ska skriva :D

Fia

05 Jan 2011 17:53

SV: Ja jag får nog knåpa ihop nåt ikväll eller imorgon o skickar iväg de till din mail :)



Haft en bra dag?

Johanna

05 Jan 2011 17:54

Tack för tankarna, det värmer mer än du tror!

johanna

05 Jan 2011 18:12

fin blogg :D

johanna

05 Jan 2011 18:13

fin blogg :D

Bea

05 Jan 2011 18:51

Fin header :)

Karro

05 Jan 2011 20:04

Hehe ja. Dessutom är russin gott :D

Karro

05 Jan 2011 20:09

Mmm :)



Haft en bra dag än så länge då? :)

Linda - En Vimsig Mamma

05 Jan 2011 22:22

de där lät ju jätte kul =) ska nog slänga ihop ett inlägg till dig jag =)

japp de är lite dåligt det =/ ja en liten sketen beställning eller mer,de fixar du! kram

Pernilla

05 Jan 2011 23:44

Du är alltid så full av härliga ideér! :) Skriver kanske ett litet inlägg om någon dag eller så.. Måste vila upp hjärnan lite efter tentan först.. Man vill ju inte göra bort sig på din fina blogg, räcker bra med att jag gör det med min egen ;)

Sara | - 10,9 kg

18 Jan 2011 15:26

Hej tjejen!



Såg att du började få tomt med gäst inlägg så jag har skrivit ihop ett långt ett som jag har mailat till dig...



Kram

Kommentera

Publiceras ej