etttvåtrefyrafem

13kommentarer

- I genomsnitt lyssnar jag på Regina Spektor - The Call en gång om dagen, det senaste året ungefär. Och jag tröttnar inte ens, i love it. Nu kan jag den dessutom utantill. Men gillar hennes röst mer.

- Jag älskar att sitta och sticka, ibland kan de gå åt flera timmar tills jag inser hur ont i armarna jag har.

- Jag drömmer om att kunna gå i en klänning i sommar - utan att se ut som hej kom och hjälp mig.

- Jag har inte växt upp, jag har fortfarande gosedjur. Kan fortfarande köpa gosedjur, hittade ett till Tilda förut som var så fint så jag var tvungen att ha ett själv. När folk kommer på besök och ska sitta i min soffa.. well, dom slipper känna sig ensamma iallafall om man säger så.

- Boken som jag börjat skriva på (jag som ska bli författare) ger mig mardrömmar, flera gånger i veckan. Inte för att den är läskig eller något sånt, utan för att den handlar om mitt "tidigare liv" en hel del.

13 kommentarer

Tigerhonan

11 Jan 2011 14:54

Jag har också gosedjur, speciellt när jag sover :D

Fanny

11 Jan 2011 15:23

Visst är jag väl fin i Rött hår?:S Finare än brunt?

Linda, -4.3 sen 3/1 2011

11 Jan 2011 15:28

Men det måste ju vara en jättebra terapi att skriva en egen bok.

va stolt över dig själv för det är beundransvärt!!!

CåhnniE

11 Jan 2011 15:54

Författare, mardrömmar.. kom genast att tänka på filmen; Misery, eller Lida på svenska :)



Jenny

11 Jan 2011 16:14

Jamen nu vet jag lite mer ;)



Jag har också börjat skriva på en bok. Jag gick hos en terapeut hela våren 2009 för att bearbeta alla känslor som dök upp under den snabba viktminskningen och det var faktiskt hon som uppmanade mig att skriva. Själv trodde jag att min första bok skulle bli en helt vanlig roman, men nu verkar det som att det blir en självbiografi istället :)



Jag är lite såld på Bukowski-nallar...men eg vet jag inte riktigt vad jag ska med dem till, så nu sitter de i ett vitrinskåp här.



kram kram

juliaericson

11 Jan 2011 16:53

Tycker det är så coolt att det finns sånna människor som du! Tusen kramar!

Jessi Fox

11 Jan 2011 16:59

hörru bruttan! nu har jag fått fingret ur arslet och följer dig via bloglovin. BRA VA?!



förresten om du gillar att sticka så jävla mycket tycker jag du kan sticka nått kul åt mig... eller roxy! ;)

Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3

11 Jan 2011 17:04

Svar:

Tack så mkt själv ^^



Ha en fortsatt trevlig kväll!

jossan

11 Jan 2011 17:56

jaha, men varför får du gratis? :D har du så pass stor blogg att du blir sponsrad nu ? :P

Fia

11 Jan 2011 18:16

Åhh the call e världens finaste låt :D

My

11 Jan 2011 19:01

Haha bra där :)

Pernilla

11 Jan 2011 22:11

Ser fram emot att läsa boken!!

Katja

12 Jan 2011 09:29

Godmorgon! Intressant läsning här i mängder o fin kommentar en tjej lämnat där uppe <3

Kommentera

Publiceras ej