Dag 1: Vem är jag?

8kommentarer

En jäkligt bra fråga, måste jag kunna svaret på denna?

Jag skulle nog säg att jag är under ombyggnad, inte riktigt klar än.

21 år GAMMAL, på väg att lämna Hofors för ett tag för en lite större stad, Bollnäs. Ser fram emot det väldigt mycket, och hoppas att jag kommer trivas som fisken i vattnet.
Förut orkade jag inte tänka på framtiden, jag hade sån tråkig uppväxt så varför skulle det bli bättre?
Men genom operationen, genom 30 kg bort så mår jag mycket bättre och jag har börjat drömma och hoppas på saker, jag börjar bli en helt annan JD än den jag känner. Hon får gärna stanna!

Jag har hälften kvar på min vikt, jag önskar nå 20 kg av dom till midsommar.
Jag viker aldrig ner mig!

8 kommentarer

Elin

25 Jan 2011 17:42

Svar: Tack! :D Och eftersom du peppar mig så kan jag passa på att säga till dig hur grym jag tycker du är som kommit så långt på vägen mot ditt mål. Sitter typ och gapar när jag kollar på bilder där di visar lite före/efter.

Jag och mitt livs viktigaste resa

25 Jan 2011 17:48

Du är beundransvärd!!!

Johanna

25 Jan 2011 18:37

klar är man nog först den dagen man checkar in för gott :)

Linda aka Tokmorsan

25 Jan 2011 20:06

Är 34 till sommaren och vet inte helt vem jag är än jag heller.

Tigerhonan

25 Jan 2011 20:21

Jag med :D hehe ja kanske det :P

Linda - En Vimsig Mamma

25 Jan 2011 20:24

jo men man får ge det tid! och visst de kräver inte mycket tid, ge ut lite kataloger,svara på frågor om dom har de sedan beställa =) och vid datorn sitter man ju ändå minst 1 gång om dagen, så ja ALLA skulle kunna hålla på med orifame! Nu ger jag det lite mer tid för jag vill verkligen klättra uppåt och bli stor! =) kram

Carolina

25 Jan 2011 22:09

sv: Kul att du tycker det! =) Bra det du skrev om ombyggnad, så känner jag mig också.

tess

25 Jan 2011 22:36

you go girl! :)

Kommentera

Publiceras ej