Dyster och olycklig

16kommentarer

En annan trodde ju att det skulle kännas bra att flytta iväg, lämna det gamla och vara positiv in på det som komma skall.
Men så är det inte alls!

Just nu känns allt så ensamt, sitter i min tråkiga lägenhet med filmer över hela golvet för dom får inte plats någonstans. Lite hungrig är jag också men orkar inte laga mat, hemma finns det alltid mat. Hemma finns det någon att prata med. Jag kommer bli stum här.
Nej det är sjukt men; jag längtar redan hem!

Mina konstiga känslor som kommer nu gör ju inte direkt att jag är värsta blogg inspirerad. Men jag har ändå hopp, hopp inför imorgon. Att första dagen i skolan ska få en ändring på alla känslor.
En trivsel i min lägenhet, ensamma boende och i denna ort. Orsa.

Skål så länge!

16 kommentarer

Johanna

28 Aug 2011 12:01

någon gång lyckas du med skall du se :)

DONKEN- Vince & Doas Morsa

28 Aug 2011 12:45

tack! :D fast den är inte klar än.. :P

får finslipa på den ikväll när vi kommer hem. ska på 78årskalas i eftermiddag :P



du kommer nog komma in dig i din nya lya, det tror jag allt. och vi finns ju alltid här, om du känner dig ensam. ingen är ensam i bloggeeen ;) hihi!

pöss

Jenny

28 Aug 2011 13:31

kram

Malin

28 Aug 2011 13:42

Det känns säkert bättre när skolan börjar och du får träffa lite folk :) Vad är det du ska plugga?

Linda aka Javamorsan

28 Aug 2011 14:19

Det kommer bli bättre. När skolan väl satt igång på allvar och allt rullar på. Ha tålamod vännen Massa peppkramar till dig!

Kanie - Gastric bypass opererad, maj 2011.

28 Aug 2011 14:46

Ja men det förstår jag, ny stad, nytt allting, du vänjer dig nog så småningom :)

Jag mår bättre nu, men igår fick jag dumping av glassen tyvärr haha. Fast jag kallsvettades bara och kände en sådan trötthet samt lite magont. Det var ju redan varmt ute men det blev extra varmt haha.

Så krossad chokladglass går icke. :(

Jenny

28 Aug 2011 16:16

Urs vad jobbigt!! Dock tror jag det kommer ge sig när du börjar skolan, hittar vänner och får i ordning i lägenheten :) Kämpa på! :))

Ida

28 Aug 2011 17:21

Lycka till, det kommer säkert kännas bättre sen! :)

Karro

28 Aug 2011 18:47

Kram på dig vännen. Det känns konstigt i början, men det blir bättre allt eftersom <3

Erica

28 Aug 2011 19:02

Men du, det blir bättre snart, du får ju boa in dej lite.

Det är en stor omställning att flytta och börja plugga och allt.

Det känns snart bättre!

Läser din blogg, är en GbP-opad som hittade hit och trivdes!

Anonym

28 Aug 2011 21:20

du har iaf lilla mig via bloggen <3

linda - en vimsig mamma

28 Aug 2011 21:22

vad fasiken gör du i orsa? har jag missat en del nu eller? kram

Nett

29 Aug 2011 08:30

Hoppas att dte kommer att gå bra i skolan, du skall se att det kommer att lätta på allt efter en tid.

Fia

29 Aug 2011 09:32

Såklart de e jobbigt i början innan man känner sig hemma. O så känner man inget så e de såklart ännu värre men du kanske träffar någon idag i skolan :D



Hoppas du rycker upp dig, de kommer bli toppen :) o hoppas första skoldagen gick bra :D

J.

29 Aug 2011 09:37

Sådär kändes det för mig också första dagarna, men så fort man hittat kompisar så känns det hur bra som helst! Kämpa på :)

Heidi

29 Aug 2011 21:58

Alla har sagt det redan men jag vill bara hålla med lite. Det kommer bli bättre snart. Helt säkert! Bara ovant i början.

Kommentera

Publiceras ej