förattfåettminneattvaraförevigt

3kommentarer

Jag och Ellen kör Scrubs maraton, även fast jag är lite sjuk kan man ligga och kolla på film med sällskap. I like it! We will go stroooong all night loooooooong.

Kollade på hockeyn idag som Sverige förlorade med 2-4 - suckers! Men Ekman-Larsson var en pärla, som alltid! (och Markström såklart, han glömmer jag inte) Imorgon är de mot Finland, och alla som känner mig vet ju vad jag tycker om det!!


Btw, Ellen har julbelysning och julgardiner i sitt fönster. Don't like!

3 kommentarer

sara

01 May 2010 23:02

självklart så saknar jag dej josefine! obeskrivligt mycket oxå! <3

Jessi Fox

02 May 2010 10:32

ahahhaha varför är de alltid nått jävla retard som lyckas spara julgrejerna fram till maj?

Fanny

02 May 2010 15:38

Det med Finland gäller nog hela hockeysverige ska du veta;D Ärkefiende nr 1!

Kommentera

Publiceras ej