Rehab

6kommentarer

Jag ska starta mitt eget rehab-program nu i veckan (kanske nästa föresten)
Vilket innebär att jag ska börja göra saker som typ inte kostar pengar, sysselsätta mig med det så mycket att jag inte tänker på att jag vill shoppa, att jag behöver shoppa, att jag måste shoppa.

Har hittills kommit på 3 saker.
1. Jag ska börja skriva min bok på allvar!
2. Jag ska gå med i ett parti! Börja vara politiskt-aktiv.(RÖTT parti, inge jävla Reinfeldt)
3. Jag ska börja skissa kläder igen, sedan också sy.

Detta kommer ta mycket av min tid, så hoppas jag håller mig till det.
Känns riktigt spännande just nu!

BARAPAPAPAPAPAPAPAPAPA BARAPAPAPAPAPAPAPAPA BAPARAPABARAPABARAPAPIDO!

6 kommentarer

DONKEN

23 Feb 2010 23:22

ja den låten har man ju aldrig nånsin i huvvet... ;) hahahah!

det lät himla bra, och jag röstar på dig. skisser på kläder, vill vi se.. :D

inspiration, jatack.

(kopierar ju icke, men inspiration är gooodiegood.)



tack som fan, vad du är snäll o gooo.. :P ja, hon var dum o elak, men visst. som jag sa, jag vet att jag inte är schnöggve mitt i natten med håret åt alla 5 väderstreck, men vafan, ingen är det.

man FÅR lägga ut knäppisbilder också ibland... hm. kunde inte ens svara på hennes kommnentar. vetefan, emn kan man blocka på bloggen..? misstänker att det är vad hon gjort, iaf.



vad äre för bok du skriver på, äre självbiografi? lättast o skriva ju.. :)



pössen i alltng.

Tobias

23 Feb 2010 23:30

tack :) tycker det är snyggt med helsvart!

sarabraceface

24 Feb 2010 00:10

sara gillar detta!



ingen facebook jag vet, men ändå ;)

Jessi Fox

24 Feb 2010 00:11

håller tummarna för dig!!! nice.. nu kan vi kvittra ihop :)

DONKEN

24 Feb 2010 00:29

jao på natten iallafall. haha :P (endast snygg inuti)

och de är ju så, om jag ska va helt ärlig, vilket jag är av naturen, att jag har bättre självförtroende utåt sett, än vad jag har egentligen.

så jag är kaxig, utan backup, kan man väl säga. ;) haha.

men oftast när jag är mejkad och klar, så tycker jag att jag är hottest ever. de ska jag inte ljuga om ;) hehee... pösss!

zenab

24 Feb 2010 01:04

HEJHEJ , nu e dt så att ja har frågestund för första gången i bloggen så ta o fråga :)http://zoobaa.blogg.se/2010/february/fragestund.html kram <3

Kommentera

Publiceras ej