Det var bättre förr!

4kommentarer

FY PÅ MIG! jag som skulle lägga mig tidigt för att väcka Ellen innan 8 imorgon. Blir väl hon som väcker mig typ 11 istället. Vad har jag till försvar: Har hittat första säsongen av andra avenyn.
Fan vad den är bra, den äger. Typ, Jossan, Karim, David, Adam och allihop!

Blivit störd lite under mitt tittande, av lina pina såklart, haha. och av p, han har tydligen idiot grannar som väcker honom, stackarn som ska upp så tidigt, haha.

Jag har iallafall inga idiot grannar, så jag ska sova nu.

God aveny night

4 kommentarer

DONKEN

08 Feb 2010 02:14

määäänn.. :P bilder på dig i badkar kanske inte är värt o lägga ut så heller. :/

hum.. får bara tro på ditt ord här nu då helt enkelt. :P

taaack! blir så himlens glad. piff blev det i sofrummet minsann.

nu äre bara sängen som ska bäddas, och vincent ska flyttas in till sitt egna rum också... humhum. en tripp till ikea först, bara. (nya bokhyllor osv, måste ju fixa i ordning has rum på riktigt känner jag. inge halvdan tillfällig lösning, de känns inge bra. :/ pössen!

DONKEN

08 Feb 2010 02:15

good night på dig med. glömde visst ett parentes i slutet på den meningen i föregående komment, ser jag nu.. du får låssas att det finns där. ;) pössen

Jenny klassen

08 Feb 2010 11:03

andra avenyn :P....Själv håller jag just nu på att kolla igenom tv-serien "Varuhuset" :D

clara

08 Feb 2010 12:15

Låter toppen, jo min helg har varit bra, dock väldigt lugn men det kan vara skönt ibland det också!



Vad har du gjort då?

Kommentera

Publiceras ej