Det är måndag folk!

7kommentarer

Vi kollade på den nyaste (tror jag) Wallander igår kväll, och då såg man ett bekant ansikte.

jag: ser du vem hon är?
pappa: hm... ja det är hon på bråkmakargatan va?
jag: jaa! (applåder)
pappa: madickens lillasyster va?
jag: suck.. LOTTA på bråkmakargatan och madicken är två olika saker!!

Sen så satt jag och skratta åt det en halvtimme ungefär.

jag: det här måste jag skriva på bloggen!
pappa: nej men sluta! (inte så glad)
jag: okej, ska inte.
pappa: bra.

HAHA!

7 kommentarer

Lina Pina

08 Feb 2010 09:49

Du är evil!!! :P

Jessi Fox

08 Feb 2010 10:58

hahaha.. din farsa var inte så engagerad i vad du tittade på när du var knodd va? ;D

DONKEN

08 Feb 2010 12:30

HHAHAHAHAH :P dutti pappa du har. hahaha :P

neiiij jga kommer aaaldrig erkänna nåt! ALDRIG! haaatar att kladda i dina kommentarer. verkligen avskyr.....! ^^ haha ;) pössen

N I L M A

08 Feb 2010 12:38

oj är lotta med där?



sv: ja, det beror lite på hur man ser det. jag skulle säga att mörk choklad är nyttigare för det innehåller en del bra grejer och är väl bra för hjärtat om jag inte minns fel. dessutom får det bort sötsuget ganska effektivt och man äter betydligt mindre av det. MEN det innehåller mer kalorier än vanlig mjölkchoklad ;)

Tobias

08 Feb 2010 13:32

Jo det finns i Gamla stan :) ätit där flera gånger!

sarabraceface

08 Feb 2010 14:11

HAHAHAH din pappa är klockren xD

ERICAPERZZON

08 Feb 2010 18:55

Vad hette den wallanderfilmen?:)



Svar: jajjamen jag hade det trevligt!:)



/E

Kommentera

Publiceras ej