Sa någon söndag?

11kommentarer

Chào buổi sáng (godmorgon vietnamesiska)

Angående min utmaning som jag sa att jag skulle ha den här veckan. (5 dagar med 2 pass träning).
Well.. det gick åt skogen. Mådde så jäkla dåligt hela början på veckan tack vare mensen. Som är borta nu. Haleluja prisa gud och alla hans får och hedar.

Min vecka.
Måndag: Gym & Promenad
Tisdag: Promenad
Onsdag: Promenad
Torsdag: Promenad
Fredag: Promenad
Lördag: Promenad

Och idag blir det förmodligen bara en promenad. Eller jag ska inte säga bara, för jag rör iallafall på mig.

Tror inte jag ska ha någon utmaning till veckan nu, jag tar den som den kommer.
Nog det smartaste draget jag gjort iår. (förutom operationen)

11 kommentarer

Nett

12 Dec 2010 09:19

Jag körde stenhårt med promenader, saknar dem just nu men snart så skall jag kunna komma igång med dem hoppas jag :)

Johanna

12 Dec 2010 09:51

Vad skönt att mensen den är borta! =)



alla borde få ha en storebror :)

Linda

12 Dec 2010 09:59

Men du, det låter som en grymt bra idé. Ska vi säga 20 kg tills den 1:a juli? 7 månader liksom. Det måste vi klara! Jag står ju still just nu tyvärr men jag hoppas jag kommer igång igen. Står ju iofs still för jag inte tränar så mkt nu. Men det kommer! :) :)



Usch, min mens har fortfarande inte kommit. Var glad din är över. Måste bero på all stress och att jag varit sjuk. Men fan vad ont tuttarna gör. Herre min Jesus! Funderar på att klippa av dom!

Linda

12 Dec 2010 10:19

Jag är skillad. Tvivlade du någonsin på det? VAVAVA?! ;)



Mask? Asså.. Ehm.. Kan vi inte nöja oss med typ lever. Jag hatar lever? Eller surströmming. Surströmmingssäsong då ju! Mask låter.. Dirrrrty!

Katta

12 Dec 2010 10:24

Godmorgon!!! :) Fyfan för mens, jag börjar gå crazy här. Jag är snart inne på vecka 2 med min mens och det är fan icke kul. Vettefan om det har med dietandet att göra eller vad det är...suck....vad händer idag? kram :)

Johanna

12 Dec 2010 10:28

Måste göra dig besviken där. Blir ingen dag med många inlägg... åker om 45mi och är borta hela dagen... :(

Nett

12 Dec 2010 10:31

Lättare att komma igång med promenader då våren och värmen kommer fram, man bruikar få extra energi då. Iallafall jag :)

Carolina

12 Dec 2010 11:37

ja dem blev glada :)

missay

12 Dec 2010 11:38

vad är det du opererat?

Eva

12 Dec 2010 11:53

Godmorgon. Du undrade hur mycket min vän gått ner och när hon gjorde sin operation. Hon opererade sig i februari i år och har gått ner från 119 till 56 kg. Hon ser ut som ett spöke. Helt grå i huden och ser absolut inte frisk ut alls. Kram på dig och lycka till med din viktminskning.

Jannica

12 Dec 2010 12:44

veckan ser ju bra ut :)!!!

Kommentera

Publiceras ej