Stå för det du själv gör

15kommentarer


1. Jag faller för dig Daniel! När jag var liten var jag kär i alla som hette Daniel, iallafall alla Daniel jag kände. Men det var ju inte mitt fel att dom hette Daniel eller att dom var så söta som dom var.. Oskyldig som ett lamm!

2. Förut anklagade jag jämt mina föräldrar för mitt fett! Såklart att det var deras fel liksom, det var dom som gav mig mat, dom som gav mig godis. Men det var jag som åt det, skyll aldrig ifrån dig på dina föräldrar. Dom kan ha deltagit till ditt fett, men det är fasiken inte deras fel, dom tuggade inte åt dig, dom sa inte åt dig att äta mer. Det var du! DU och ingen annan. Även om det är svårt att inse det.

3. Jag älskar mango mest i hela världen, men det är det äckligaste som finns! Okej, hur tänker jag nu, eller hur? Jo mango a'la Body Shop är to die for, men mango a'la frukt.. är också to die for.. fast åt andra hållet!

15 kommentarer

Nadja

16 Dec 2010 22:20

jag har sett greys anatomy, så mycket bättre och nu är det hem till gården. =)



Bara bra. =)

DONKEN- 2barnsmorsa 2be

16 Dec 2010 22:24

hahha! fast åt andra hållet. klockrent uttryckt, där du! gillarunte mangofrukten, människa! tycker den är god. men trådig. fastnar i tungpiercingen, och i tandgluggarna. haha :P

kaffehörnan

16 Dec 2010 22:30

Du kan vara nr 1 i kö *ler

DONKEN- 2barnsmorsa 2be

16 Dec 2010 22:37

du kanske får mango craving sen när där ska gro ett barnbarn i din mage. ;)

man veeet ju aldrig nej. :P



jaaa eeexakt! DU har fattat- inte fan är jag speciellt liten längre. ;)

Nadja

16 Dec 2010 22:38

inte jag men killen gör. =) Jo kebab tallrik åt jag igår och det är mums. Gillar du för sås? =)

Karro

16 Dec 2010 22:45

SV: Jag försöker att vara duktig i alla fall :) Mitt pilatesprogram kräver ingen vighet alls. Skulle kunna maila över det till dig om du vill, så får du se på mina övningar för att kanske testa dem ? :) Jag blir inte svettig av det programmet, men dagen efter har jag sjukt mycket träningsvärk i hela kroppen :)

Elin

16 Dec 2010 22:53

Hehe, tack :) (eller jag kanske inte kan säga tack åt hundens vägnar).



Ja, men nu har jag läst igenom riktigt många av dina inlägg (hehe, flitig uppdaterare du är). Så lade jag till dig på bloglovin' också :)

Linda - En Vimsig Mamma

16 Dec 2010 23:06

hhehehe kul att veta =)

nej nej inte ska jag fixa en bild inte =) haha skojja ju bara! kram

Malin I Form

17 Dec 2010 06:13

Haha lite kul att läsa :D Får nog hålla med om mangopunkten!

Tigerhonan

17 Dec 2010 07:40

Haha vad bra :D

Haha ja du har ett par avsnitt att kolla på ;D

Rumptott

17 Dec 2010 08:54

mm hoppas kan man ju.. =/

tror jag mest kommer sitta o gråta faktiskt =(

Bantarbritta

17 Dec 2010 09:35

Näej! Mango är att die for både bodyshop och vanlig, åt det rätta och braiga hållet! :D

Rumptott

17 Dec 2010 09:40

mmm =(

My

17 Dec 2010 10:00

Bra lista där!

Linda

17 Dec 2010 12:21

ha ha Skall se om jag hittar en söt Daniel till dig då. Eller kanske inte gör nåt om han är söt eller inte för han heter ju Daniel!!!



Kommentera

Publiceras ej