Snöregn

10kommentarer

Buenos días! (godmorgon spanska)

Idag är jag uppe tidigt, inte så smärtsamt ändå med tanke på att det är första natten på länge som jag inte varit vaken massor för att magen gör ont. Kanske är mensen på väg bort?
Hoppas.

Det är nog dags att fixa lite frukost, och kolla på tv. Älskar slappa tidiga mornar.

Sen ska jag iväg till Gävle/Valbo en sväng med Ellen, kanske en lunch på IKEA?
Fast inget julbord igen, någon måtta får det vara.

Kan ge ett till exempel på hur mycket jag äter:
Om jag beställer en barnportion ute, så äter jag ungefär halva den. Helt sjukt.


10 kommentarer

Johanna

09 Dec 2010 08:18

Du har och pyssla med idag ser jag! me to, fats inget sånt kul som ikea :)

kaffehörnan

09 Dec 2010 08:30

Gomorron

Kul med ett Ikea besök, äter alltid köttbullar

Jag gillar värme

Nadja

09 Dec 2010 08:35

jag är i luleå hos killen som jobbar på båten och då bor vi i hytt. =) allt bra? =)

missay

09 Dec 2010 08:59

vilken härlig vinterbild ;D

Nett

09 Dec 2010 10:04

Gott med mat, härligast är att bli mätt på det man äter :)

Helena Ljunggren

09 Dec 2010 10:06

Vilken mysig snöig bild :)



Hos mig, http://www.helenaljunggren.com/sophie-dahls-voluptuous-delights-utlottning/, har man möjlighet att vara med i utlottning om Sophie Dahl's nya kokbok Voluptuous Delights

Linda

09 Dec 2010 10:08

Bara skönt att ha allt nerskrivet så man kan vara mer positiv nästa år. Sopa av sig allt negativt och bara leva livet nästa år. För nästa år SKA bli bättre. Det ska jag fan i mig se till. Frågan är bara hur.. Men det löser sig nog! :)



Hmm jadu. Okej då. Det ska bli VÅRAT år! We're gonna rock, rock, rock,rock! :D

Anna :)

09 Dec 2010 10:12

SV: Jag har sökt några program, men helst vill jag läsa till socionom :) Har även sökt några kurser utifall jag inte kommer in på något program ;) Vill så gärna plugga!

Jannica

09 Dec 2010 10:37

Lite men orkar du inte mer så gör du ju inte :)Men får du i dig allt kroppen behöver då? :)

Linda

09 Dec 2010 10:51

Ja du äter som mig ungefär då! Får inte mig mkt mat alls. Har krympt min magsäck till obefintlig misstänker jag S Men å andra sidan behöver jag inte oroa mig över att äta för mkt :)



Ha dig en skön dag nu Kram

Kommentera

Publiceras ej