Snart får jag se Kalle Anka

12kommentarer

Günaydin (godmorgon turkiska)

Vaknade av att bror ringde typ 20 signaler (minst!) som händer alldeles för ofta tycker jag. Superkul.

Idag är det min och pappas dag, vi ska strax åka iväg till Falun och kolla en liten stund. Sen ska vi följa med bror till djursjukhuset med hunden. Och sen drar vi vidare till Kupolen i Borlänge.
Nu ska handlas julklappar, önskar jag visste vad jag skulle köpa för något så man slapp vara så förvirrad.

Vad ska ni göra idag? Dan före dan liksom.

12 kommentarer

carolina

23 Dec 2010 09:34

tack för förslaget :)

Nett

23 Dec 2010 09:40

Trost att nman har sett kalle anka i så många år så är den alltid lika bra oavsett :)

Eleonore

23 Dec 2010 09:44

Det låter som du får en härlig dag :D



du vann bloggsvar, en inbjudan har skickats till din mail :D

DONKEN- 2barnsmorsa 2be

23 Dec 2010 09:59

today? ja de lär ju inte va för mkt folk där iaf.. :P hahaha :P ja jag har alla namnen i en lista, på datorn. I "anteckningar" vettö. mohähäh. pöss!

Nadja

23 Dec 2010 10:13

Idag blir det baka och vi ska på julbord hos pappa o mamma. =) Hoppas du hittar något. =)

Tigerhonan

23 Dec 2010 10:42

Haha oj :O

det är inte dåligt det :O

Lena

23 Dec 2010 10:57

Jobba. Jobba. Jobba. Handla lax och clementiner, allat annat redan handlat. Köpa 1 julklapp till mor och 1 från henne till mig; exakt likadana tofflor :) Enkelt och smidigt. Den julklappen + den som systersonen lämnade häromdagen är de enda jag får. Ganska skönt att slippa köpa massa klappar!

emma & emelie

23 Dec 2010 11:13

svar: tack så mycket ! :D allt bra ?

charlie

23 Dec 2010 11:29

Aw du e så snäll och go tack!



Hur blir dt imorgon da för din del?

Linda

23 Dec 2010 11:41

Jag roar mig med städning. Julklappar klara!



Hoppas du får en fin dag med din pappa Kram

Pauline

23 Dec 2010 11:44

Precis :) Är ju inget litet man företar sig direkt :)



haha kommer nog jag med behöva :P Svårt att försöka äta nyttigt när alla runt omkring än sitter och äter allt gott.

Malin S

27 Dec 2010 02:30

Hittade dig inne hos Selena( Hjärtan på tråd)!

Fan va duktig du är! Är själv gbp opad sedan den 6 oktober! Kika gärna in i min blogg. Vloggar även!

Ska kika igenom här sen när klockan inte är miss i nassen.. :P

Kram på dig och kämpa på!



Ps.

Ska testa din sallad... den lät kanongod!

Kommentera

Publiceras ej